جهت خرید کفش کار نیاز است که افراد یک سری نکات مهم و اساسی را ملاک انتخاب خود در نظر بگیرند که در ادامه به شرح جزئیات آن می پردازیم. هدف از تولید و عرضۀ کفش کار به سطح بازار، تأمین یکی از اقلام ایمنی است که کارفرمایان مجموعه های صنعتی و ساختمانی موظف به تجهیز نمودن مجموعه به اینگونه تجهیزات ایمنی می باشند. افرادی که قصد خرید کفش کار دارند، باید کفش کار استاندارد را ملاک انتخاب خود قرار دهند، تا بدین وسیله بتوانند از پاها در برابر خطرات احتمالی حفاظت نمایند.

فروشگاه رادین ایمن سال های متوالی است که در بخش تأمین و عرضۀ تجهیزات ایمنی سرمایه گذاری نموده است. با عرضۀ کفش ایمنی با برند و مدل های مختلف، بیش از پیش رضایت مندی مشتریان را در سراسر کشور جلب نمایند.

فاکتورهای مهم انتخاب و خرید کفش کار

حوادث ناخوشایند و آسیب رسان متعددی از جمله قطعی پا، فرو رفتگی اشیاء نوک تیز، برق گرفتگی، سوختگی و بریدگی باعث می گردد. از این رو این موارد به عنوان دغدغه های مهمی، ذهن افراد را با خود درگیر می کند و می تواند راندمان کاری افراد را کاهش دهد. بنابراین مدیران مشاغل با خرید تجهیزات ایمنی مناسب و استاندارد برای کارگران، می توانند آسودگی خاطر را برای آنان فراهم آورند. علاوه بر آنکه میزان راندمان کاری آنها افزایش می یابد و راحت تر می توانند فعالیت خود را انجام دهند.

هنگام خرید کفش کار بررسی جنس قسمت های مختلف کفش از جمله رویه، زیره، قسمت پنجه، داشتن قابلیت تنفس پذیری، انعطاف پذیری کفی کفش، بستن راحت کفش، راحتی پا و ... باید در نظر گرفته شود. با توجه به اینکه متناسب با مشاغل مختلف و نوع خطرات احتمالی که ممکن است فرد با آن روبرو شود، می توانید از طریق فروشگاه رادین ایمن اقدام به خرید کفش کار ضد الکتریسیته، کفش کار نسوز، کفش کار با پنجۀ فولادی و ... نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 532
نمایش همه
علاقه مندی ها ()