این مقاله قصد دارد درباره دستگاه تردمیل باشگاهی مطالبی را برای مخاطبان ارائه دهد، اما ضرورت و اهمیت استفاده از این وسیله ورزشی چیست؟

همواره ورزش کردن به عنوان یکی از فعالیت های مهم در زندگی روزانه مورد توجه قرار می گیرد. پیاده روی، ورزش در خانه، استفاده از باشگاه ورزشی و موارد این چنینی همگی در دسته فعالیت های ورزشی قرار می گیرند. به عبارت بهتر اهمیت و فایده ورزش بر همگان آشکار و نمایان است.

بنابراین تجهیزات ورزشی نیز از اهمیت زیادی برخوردار هستند. دستگاه تردمیل یکی از تجهیزات ورزشی است که برای ورزش کردن مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها در دو نوع خانگی و باشگاهی طراحی و تولید می شوند.

بهترین برندهای دستگاه تردمیل باشگاهی

در این بخش به تعدادی از برندهای این دستگاه های تردمیل اشاره می شود و ویژگی ها و قابلیت های هر کدام به صورت مجزا ارائه خواهد شد:

برند فلکسی فیت:

یکی از برندهای قدیمی که در بازار موجود است، برند فلکسی فیت است. تردمیل باشگاهی فلکسی فیت نیز یکی از بهترین انواع دستگاه تردمیل است. با توجه به امکانات موجود در این دستگاه می توان قیمت آن را مناسب دانست. خرید دستگاه تردمیل فلکسی فیت به صورت اینترنت نیز این موضوع را تایید می کند.

تولید این دستگاه در کشور چین بوده است و در واقع کشور صاحب این برند، چین است، اما این محصول تحت لیسانس تایوان است. قدرت موتور در در این دستگاه تردمیل، 5 اسب بخار است. تا 200 کیلو می تواند تحمل وزن داشته باشد. نوع موتور آن نیز AC است.

این نوع از دستگاه تردمیل با استقبال خوبی مواجه شده است. ارائه این محصول به همراه یک سال گارانتی و همچنین چند سال خدمات پشتیبانی بر محبوبیت دستگاه افزوده است. این مزایا شاید خرید دستگاه تردمیل را صورت اینترنتی افزایش دهند اما قیمت تردمیل را نیز تغییر خواهند داد.

 دستگاه تردمیل باشگاهی فلکسی فیت دارای وزنی معادل 230 کیلوگرم است. طول و عرض (ابعاد) تسمه آن به ترتیب 162 و 60 سانتی متر است. سرعت این برند از دستگاه های تردمیل برابر 22 کیلومتر بر ساعت است. شیب برقی این دستگاه تردمیل تا 18 درجه است.

دستگاه تردمیل فلکسی فیت دارای برنامه های تمرینی است و می تواند سرعت، مسافت، زمان، کالری و ضربان قلب را نمایش دهد.

برند استرانگ:

برند استرانگ که یکی از بهترین برندهای دستگاه تردمیل باشگاهی به شمار می رود نیز تحت لیسانس تایوان  ساخت کشور چین بوده است و از این لحاظ مانند برند فلکسی فیت است. امکانات متعددی در مدل های مختلف این برند وجود دارد که هر کدام به صورت جداگانه بر خرید دستگاه تردمیل اثرگذار هستند. برخی از این امکانات و قابلیت ها عبارتند از: شیب قابل تنظیم، جک گازی، پخش موسیقی، برنامه های پیش فرض، کلید اضطراری، قابلیت تاشوندگی و ضربه گیرهای پیشرفته. 

موتور به کار رفته در این برند از دستگاه تردمیل از نوع AC است. قدرت موتور آن 7 اسب بخار است و می تواند تا 200 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد. این دستگاه دارای شیب برقی 20 درجه است. حداکثر سرعت این دستگاه 20 کیلومتر در ساعت است. عرض و طول تسمه به ترتیب 58 و 160 سانتی متر است. این دستگاه فاقد شیب دستی است.

این برند تردمیل باشگاهی دارای نمایشگر (زمان، مسافت، کالری، سرعت و ضربان قلب) است و از قابلیت برنامه ریزی برخوردار است. همچنین برنامه از پیش تعیین شده در این برند از دستگاه های تردمیل وجود دارد.

برند ایمپالس:

این برند را می توان یک برند چینی دانست. پیشرفته و به روز بودن از ویژگی های این برند است. مواردی مانند سرعت بالا به همراه تحمل وزن زیاد و قدرت موتور را می توان در دسته قابلیت های دستگاه تردمیل باشگاهی ایمپالس قرار داد. این دستگاه ها از امکاناتی مانند استفاده از شیب برقی، ضربه گیرهای پیشرفته و برنامه های از پیش تعیین شده برخوردار هستند. همچنین این دستگاه های تردمیل دارای 1 سال گارانتی نیز هستند که بعد از خرید آن فعال خواهد شد.

نوع و قدرت موتور به کار رفته در این برند از دستگاه های تردمیل به ترتیب AC و 5 اسب بخار است. موتور این دستگاه قدرتمند و طول عمر بالایی دارد. تحمل وزن این دستگاه ها تا 200 کیلوگرم است. کشور چین کشور دارنده این برند است.

این دستگاه ها از صفحه نمایشی کامل و برنامه های تمرینی مختلفی برخوردار هستند و فن خنک کننده نیز دارند.

محدوده سرعت این دستگاه ها بین 1 تا 20 کیلومتر است. شیب برقی این دستگاه تا 15 درصد است. بدنه ای بزرگ و قوی در این دستگاه ها وجود دارد. ضربه گیر مفاصل نیز از دیگر امکانات موجود در این دستگاه ها است.

این دستگاه ها دارای قابلیت نمایش سرعت، کالری، مسافت، زمان، ضربان قلب، شیب و غیره برخوردار است. فن خنک کننده قوی دارند. این دستگاه های تردمیل، برنامه های تمرینی مختلفی دارند.

وزن دستگاه به 210 کیلوگرم می رسد. ابعاد تسمه (طول و عرض) به ترتیب برابر 152 و 54 سانتی متر است.

خرید دستگاه تردمیل از هایپرجیم

برای  خرید تردمیل باشگاهی می توانید به هایپرجیم مراجعه کنید. این مجموعه با قرار دادن تمامی مشخصات مربوط به هر دستگاه تردمیل در اختیار مشتریان خود، آنها را از ویژگی های هر دستگاه آگاه می کند. همچنین با قرار دادن دستگاه های تردمیل در انواع و مدل های گوناگون به مشتریان، طیف وسیعی را برای آنها فراهم می کند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 282
نمایش همه
علاقه مندی ها ()