به طور کلی کاربرد ماسک پزشکی به منظور پیشگیری و انتشار بیماری های ویروسی و میکروبی می باشد. تا کنون یک ماسک پزشکی سه لایه را از نزدیک مشاهده نموده اید. ماسک پزشکی همانطور که از نامش پیداست به صورت سه لایه و یا سفارشی با تعداد لایه های بیشتر تولید می شود. طراحی  ماسک پزشکی بر صورت پلیسه مانند صورت گرفته است که قابلیت بزرگ تر نمودن ابعاد ماسک برای فرد مهیا باشد. در این صورت فرد به سهولت می تواند در مقابل قسمت بینی و دهان خود قرار دهد و بدین وسیله از نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه تنفسی جلوگیری نمایند. خرید ماسک پزشکی تنها برای کاربری کادر درمانی نیست و عموم افراد می توانند در موقعیت های مختلف جهت جلوگیری از مریض شدن و ورود میکروب به داخل راه های تنفسی به کار گیرند.

فروشگاه همتا از دیگر مراکزی است که در حوزۀ فروش ماسک پزشکی فعالیت دارد و توانسته بر حسب نیاز بازار، امکان خرید ماسک سه لایه را به صورت بسته بندی 50 تایی برای مشتریان در سطح بازار فراهم نماید.

اجزای تشکیل دهندۀ ماسک پزشکی سه لایه

ساختار اصلی  ماسک سه لایه پزشکی از پارچه های اسپان باند و ملت بلون می باشد. از این رو مقاومت بالایی در برابر نفوذ گرد و غبار و ذرات ریز میکروب در هوا دارد. فروش ماسک پزشکی علاوه بر مصارف بیمارستانی، جهت مصارف شخصی و فعالیت های صنعتی نیز می باشد. به عنوان مثال افرادی که کار نجاری انجام می دهند و یا مشغول نظافت محله و یا فضایی هستند، نیز می توانند از مزایای ماسک سه لایه پزشکی استفاده نمایند. پوشش دهی کامل صورت، وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و تنوع رنگ بندی از جمله موارد مهم و اساسی هستند که باعث استقبال از خرید ماسک سه لایه در سطح بازار شده است. در صورت تمایل به سفارش اینترنتی انواع ماسک پزشکی می توانید به فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 481
نمایش همه
علاقه مندی ها ()