لوازم یدکی بسترن متشکل از قطعات متعددی است که در دسته بندی متفاوت در طراحی و ساخت خودروهای بسترن مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خودروی بسترن از جمله خودروهای چینی است که در ایران طرفداران زیادی دارد چون از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار است. امروزه فروش لوازم یدکی بسترن در دسته بندی متفاوت از جمله قطعات بدنه، موتور، چرخ، زیر بندی، سیستم احتراق، باتری، کابین راننده و ... صورت می گیرد. در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی بسترن ، می توانید با واحد فروش نیوپارت تماس حاصل فرمائید. در این صورت کارشناسان این مجموعه در مدت زمان کوتاهی انواع لوازم یدکی بسترن موجود در مجموعه را در دسترس انتخاب و خرید شما مشتریان قرامی قرار می دهند. البته فروش لوازم یدکی اورجینال بسترن از جمله اهداف و خدمات اصلی این مجموعۀ معتبر به شمار می رود.

استعلام قیمت روز لوازم یدکی بسترن

ضمانت اصل بودن قطعات، ارسال سریع لوازم یدکی بسترن به دست مشتریان و قیمت منصفانه از جمله تعهدات اصلی فروشگاه نیوپارت به شمار می رود. در واقع به هیچ عنوان به خاطر دریافت سود بیشتر، اقدام به عرضۀ قطعات تقلبی به بازار نمی کنند و این مسئله بیش از پیش نظر مشتریان را به خود جلب می کند. در این صورت تضمین عرضۀ لوازم یدکی بسترن اصل توسط مجموعۀ نیوپارت نشان دهندۀ تعهد این مجموعه به مشتریان خود می باشد.

قیمت فروش قطعات بسترن به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به نوع قطعات اشاره نمود. به عبارتی افراد به سهولت می توانند به صورت تلفنی و یا اینترنتی از آخرین قیمت قطعات بسترن مطلع گردند. فروش لوازم یدکی بسترن B30 متفاوت از قطعات بسترن B50 می باشد که البته نسبت به مدل های مختلف خودرو نیز این نکتۀ مهم رعایت می شود. انتخاب نوع قطعات و اصل بودن آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. فروشگاه نیوپارت همواره تلاش دارد با عرضۀ محصولات با کیفیت و اورجینال بتواند رضایت و لبخند را بر لبان مشتریان بنشانند و بدین وسیله امیدواریم بهترین خدمات را دریافت نمائید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 275
نمایش همه
علاقه مندی ها ()