طرح توجیهی به عنوان یکی از ایده های مهم و پر کاربرد در امور راه اندازی یک پروژه در ابعاد کوچک و بزرگ می باشد. امروزه با استفاده از این فرصت می توان در مدت زمان کوتاهی از شروع پروژه های بی سرانجام و ناموفق جلوگیری نمود. به طور کلی در طول مراحل نگارش طرح توجیهی، در نظر گرفتن اصول نگارشی و رعایت نکات مهم مرتبط به انسجام و نظم بخشیدن به مطالب حائز اهمیت می باشد و نقش بسزایی در راستای دست یافتن به اهداف اصلی پروژه دارد. عمدتاً گردآوری متنون طرح توجیهی توسط افراد متخصص و اهل فن صورت می گیرد چون ارتباط مستقیم با مباحث مالی، بازار سنجی، سنجش وضعیت اقتصادی جامعه و مواردی از این قبیل نیاز به دانش تخصصی دارد.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا سال های متوالی است که توانسته در حوزۀ خدمات مشاوره ای و بازار سنجی فعالیت کند. بدین وسیله سرمایه گذاران می توانند متناسب با پروژه های مختلفی که قصد راه اندازی آن را دارند، پیش از اینکه اجرای پروژه را آغاز نمایند، با درخواست تهیۀ طرح توجیهی اختصاصی از آیندۀ کسب و کار نوتأسیس خود مطلع گردند.

بدون شک أخذ مشاورۀ تخصصی و نگارش طرح توجیهی راهکار مناسبی است که افراد سرمایه گذار و مدیران باید مد نظر داشته باشند تا بتوانند پروژه های موفقیت آمیز را رشد و توسعه ببخشند. در غیر اینصورت، اجرای یک پروژه بدون آگاهی و آینده نگری می تواند به شکست بی انجامد. بنابراین یک سرمایه گذار موفق از همان ابتدا که به فکر اجرای پروژه جدید و یا توسعۀ کسب و کار خود را دارد، اقدام به تهیۀ طرح توجیهی مانند طرح توجیهی تایر خودرو سنگین می نماید و زاوایای حرفۀ خود را به صورت مکتوب مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. جهت سفارش نگارش طرح توجیهی اختصاصی می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل نموده و مشورت نمائید.

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 505
نمایش همه
علاقه مندی ها ()