اگر اهل ورز مرتب و روزانه هستید، شاید به فکر خرید تردمیل همه کاره بیفتد. در این بین باید بدانید که  خرید تردمیل همه کاره چه مزیت ها و چه معایبی دارد. زیرا این دستگاه ها جزو دستگاه های جدید محسوب می شوند که شاید در باره آن اطلاعات دقیقی وجود نداشته باشد.

معمولا در باشگاه ها یا منازل از تردمیل های مخصوصی استفاده می شود که تناسب اندام را برایتان به وجود آورد. این تردمیل ها تک کاره هستند و بیشتر افراد با آن ها آشنایی دارند. حال در این بین افرادی نیز هستند که قصد خرید تردمیل های همه کاره را دارند.

اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، اما درباره این وسیله ورزشی هیچ اطلاعاتی ندارید، همراه ما باشید. زیرا در این مقاله قصد داریم که اطلاعات مفیدی را درباره تردمیل همه کاره در اختیارتان قرار دهیم.

تردمیل همه کاره چگونه کار می کنند؟

این تردمیل ها که جزو دستگاه های ورزشی جدید به حساب می آیند مانند تردمیل های معمولی هدفی جز تناسب اندام شما ندارند. حال به دلیل طراحی ویژه ای که دارند می توانند چندین حالت ورزشی را برای شما ایجاد کنند که دیگر نیازی به خرید چند وسیله ورزشی نداشته باشید.

برای مثال این تردمیل ها یک دستگاه ویبره نیز همراه خود دارند که به آب کردن چربی های دور شکم و پهلوی شما کمک زیادی خواهد کرد. بنابراین می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که دوست دارند با یک وسیله ورزشی لاغر شوند.

ظاهر این دستگاه شبیه به همان تردمیل های معمولی است، اما با این تفاوت که همراه خود چند وسیله ورزشی دیگر نیز دارد. این مدل از تردمیل برای استفاده در منزل بسیار مناسب است و جای زیادی را اشغال نمی کند.

زیرا تمام وسایل همراه آن روی تردمیل نصب می شوند و به صورت جداگانه فضایی را اشغال نخواهند کرد. از این رو برای فضای منازل مناسب هستند. حتی شما می توانید از این وسیله پر کاربرد در باشگاه های ورزشی نیز استفاده کنید.

تردمیل همه کاره چه مزایایی دارد؟

تردمیل های همه کاره دارای مزایایی هستند که در این بخش با تعدادی از آن ها آشنا خواهید شد. بنابراین همراه ما باشید.

خریدی اقتصادی

شما به جای اینکه برای چندین محصول ورزشی هزینه کنید می توانید با خرید این تردمیل های همه کاره صاحب چندین وسیله ورزشی شوید. همانطور که می دانید وسیله های ورزشی به صورت جداگانه قیمت بالایی دارد و شاید خرید چندین وسیله برای شما مقرون به صرفه نباشد.

حال با خرید یک وسیله ورزشی شما صاحب چنین وسیله پرکاربرد خواهید شد که قطعا به کارتان می آید و در ورزش به شما کمک زیادی می کند.

جاگیری کمتر

با توجه به اینکه قرار دادن چند وسیله ورزشی کنار یکدیگر فضای زیادی را اشغال می کند در آپارتمان های کوچک مورد استفاده نخواهند بود. از این رو شما با خرید یک وسیله همه کاره می تواند فضای کمتری را اشغال کنید.

این دستگاه برای فضاهای محدود بسیار مناسب خواهد بود و جای زیادی را اشغال نمی کند. بنابراین با خیال راحت می توانید از آن در یک قسمت کوچک اتاقتان استفاده کنید و به تناسب اندام برسید.

باشگاه خانگی داشته باشید

شما با خرید این تردمیل همه کاره به نوغعی یک باشگاه خانگی خواهید داشت که در هر زمانی که دوست دارید می توانید به سراغ آن بروید و ورزش کنید. درحالی که برای رفتن به باشگاه حتما باید یک تایم خاصی را در نظر بگیرید که در زندگی های پرمشغله امروزی مقدور نخواهد بود.

حال با وجود این دستگاه همه کاره هر زمان که بخواهید به باشگاه اختصاصی خود می روید و تمرینات خود را ادامه خواهید داد. بنابراین برای اینکه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید، خرید این تردمیل همه کاره به شما پیشنهاد می شود.

معایب تردمیل همه کاره چیست؟

در کنار مزایایی که گفته شد، این تردمیل های همه کاره ممکن است که معایبی نیز داشته باشند. در این قسمت تعدادی از این معایب را به شما خواهیم گفت.

موتور ضعیف

با توجه به اینکه تردمیل همه کاره چند کار ورزشی را با یکدیگر انجام می دهد ممکن است موتور ضعیف تری نسبت به تردمیل های معمولی داشته باشد. زیرا در موتور تردمیل های معمولی فشار زیادی به آن وارد نمی شود و وظیفه انجام یک کار را دارد، اما در تردمیل های همه کاره این موتور مجبور است چندین فشار را تحمل کند که قطعا باعث ضعیف شدن آن می شود.

مصرف برق بالا

از آنجا که این تردمیل ها چندین کار را با یکدیگر انجام می دهند، مصرف برق بیشتری نسبت به تردمیل های معمولی دارند. زیرا باید در طول ورزش این دستگاه به برق متصل باشد که دستگاه های همراه بتوانند کار کنند. از این رو مصرف برق بیشتری نسبت به تردمیل های معمولی دارند و فشار بیشتری را تحمل خواهند کرد.

تنظیمات پیچیده

ممکن است به دلیل پیچیدگی و جدید بودن دستگاه ورزشی و همچنین چند کاره بودن آن استفاده از تردمیل همه کاره کمی سخت باشد. معمولا تنظیمات این دستگاه کمی پیچیده است و همه افراد نمی توانند با آن کنار بیایند.

به همین دلیل امکان آسیب رسانی به دستگاه یا خود فرد وجود دارد. بنابراین اگر از تکنولوژی سر در نمی آورید و در آن سر رشته ندارید، به سراغ مدل های ساده تردمیل بروید.

کاربرد تخصصی

اگر قصد شما از  خرید تردمیل باشگاهی تنها یک ورزش ساده و شبیه سازی پیاده روی در منزل است، پیشنهاد می کنیم که این تردمیل های همه کاره را نخرید. زیرا وسایل ورزشی که این تردمیل به همراه خود دارد مناسب افرادی است که قصد ورزش های تخصصی را دارند و به در افراد مبتدی نمی خورد.

به همین دلیل ممکن است هیچ یک از این دستگاه ها به کارتان نیاید و بی استفاده بماند. بنابراین عاقلانه ترین کار این است که تردمیل همه کاره را برای افرادی که ورزش تخصصی و مرتب دارند خریداری شود و افراد مبتدی به سراغ تردمیل های ساده ورزشی بروند.

تردمیل همه کاره با هایپرجیم

اگر در بازار به دنبال تردمیل همه کاره ای هستید و آن را پیدا نکرده اید، به فروشگاه تخصصی هایپرجیم سر بزنید. این فروشگاه به دلیل داشتن انواع محصولات ورزشی می تواند کمک زیادی به شما کند. بنابراین برای خرید از این فروشگاه عجله کنید و در صورت نیاز به کمک با مشاوران سایت تماس بگیرید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()