این روزها تردمیل ها با امکانات ویژه ای به فروش می رسند و شرکت های تولیدکننده تردمیل در ارائه امکانات با هم رقابت می کنند. امکانات ویژه باعث می شود که قیمت نهایی یک تردمیل افزایش یابد. ولی در عوض  فروش تردمیل هم به همان اندازه افزایش می یابد. چراکه امکانات ویژه ای که تردمیل ها به کاربران خود ارا ئه می کنند، یکی از دلایل محبوبیت آن ها است. در این مقاله هایپرجیم به بررسی چندین مورد از این امکانات می پردازیم.

سربالایی یا سرپایینی دلخواه شما

شاید برایتان پیش آمده باشد که از بالا رفتن یا پایین آمدن از یک مسیر کوهستانی لذت برده باشید. بعضی از تردمیل ها قابلیت ایجاد شیب دارند. به طوری که شما می توانید بالا رفتن یا پایین آمدن از یک مسیر شیبدار را در حین پیاده روی یا دویدن روی تردمیل، شبیه سازی کنید.

این یکی از امکانات جذاب یک تردمیل است. قدم برداشتن یا دویدن روی یک سطح شیبدار چالش برانگیزتر است و از خستگی و بی حوصلگی ناشی راه رفتن روی یک سطح صاف جلوگیری می کند. حتی گاهی اوقات ورزشکاران برای بالا بردن سطح تمرینات خود از تردمیل به صورت شیبدار استفاده می کنند که این کار به آن ها کمک می کند کالری بیشتری بسوزانند.

بیشتر تردمیل ها امکان ایجاد 10 تا 15 درصد شیب به سمت بالا و 3 درصد شیب به سمت پایین را به کاربر می دهند. تردمیل های حرفه ای دیگری نیز هستند که امکان ایجاد 40 درصد شیب سربالایی و 6 درصد سرپایینی را نیز دارند.

در مورد تمرین روی تردمیل شیبدار خوب است بدانید قدم برداشتن به سمت بالا و پایین روی عضلات مختلفی از بدن شما تأثیر می گذارد. دویدن در سرپایینی عضلات همسترینگ و باسن شما را قوی می کند و دویدن در سربالایی عضلات چهار سر ران و عضلات ساق پا را تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین تمرین در سرپایینی باعث می شود بدن شما کالری بیشتری بسوزاند.

با نهایت سرعت

اینکه یک تردمیل می تواند تا چه حد سرعت داشته باشد به قدرت موتور آن بستگی دارد. قدرت موتور تردمیل ها به طور معمول بر اساس اسب بخار گزارش می شود. با توجه به اینکه شما تا چه حد می خواهید هنگام دویدن سرعت داشته باشید، باید به قدرت موتور دقت کنید و در هنگام فروش تردمیل درباره این موضوع سؤال بپرسید. بیشتر تردمیل ها بیشینه سرعتی به اندازه 20 کیلومتر بر ساعت دارند.

بعضی از تردمیل ها حسگرهایی دارند که ضربان قلب شما را در هنگام استفاده از تردمیل گزارش می کنند. وقتی ضربان قلب خود را در هنگام تمرین رصد می کنید، متوجه می شوید این تمرین تا چه اندازه برای شما دشوار است.

این حسگرها معمولاً به صورت دستبندی دور مچ شما بسته می شوند و ضربان قلب شما را اندازه گیری می کنند. بعضی دیگر نیز به صورت بندی به دور قفسه سینه شما بسته می شوند.

با فن ها خنک شوید

درون بسیاری از مدل های تردمیل فن هایی تعبیه شده است که شما در زمان گرما می توانید از آن ها استفاده کنید. این فن های خنک کننده قادرند از خستگی و کلافگی شما که ناشی از گرما است، جلوگیری کنند. به این ترتیب تجربه لذت بخشی از ورزش کردن برای شما می سازند. حتی بعضی از مدل های تردمیل با ایجاد نسیم خنک در حین دویدن، این لذت را دو چندان می کنند.

بلندگوها

داشتن بلندگو یکی از ویژگی هایی است که بسیاری از خریداران به دنبال آن هستند. شنیدن موسیقی با صدای بلند در هنگام دویدن یکی از لذت هایی است که کمتر کسی آن را انکار خواهد کرد.

کنسولی با قابلیت های ویژه

بسیاری از تردمیل ها کنسول هایی با ویژگی های جذاب دارند. کنسول تردمیل قسمتی از وسیله ورزشی است که مانیتور و انواع دیگر خروجی ها روی آن قرار می گیرد. بعضی از کنسول ها حتی محلی برای بطری آب شما دارند.

شما در قسمت کنسول می توانید اطلاعات عمومی خود از جمله سن، وزن، قد و وضعیت کلی سلامتی خود را وارد کنید. همچنین کلید های تنظیم سرعت و شیب نیز در این قسمت قرار می گیرند.

اگر تردمیل شما خروجی برای اتصال USB داشته باشید، شما با وصل کردن USB خود در قسمت کنسول می توانید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش کنید. حتی بعضی از کنسول ها کلیدهایی برای پخش و کنترل آهنگ ها در اختیار شما قرار می دهند.

برنامه های ورزشی مربی شما هستند

بعضی از تردمیل ها تعداد زیادی برنامه ورزشی دارند و بعضی دیگر تعداد کمی از آن ها را ارائه می دهند. این مورد یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تردمیل ها است. همچنین قابلیت ارائه برنامه های ورزشی متنوع یکی از عوامل مؤثر بر فروش تردمیل باشگاهی نیز هست. 

به طور معمول اگر یک تردمیل تعداد بیشتری برنامه ورزشی داشته باشد، قیمت بالاتری نیز دارد. افراد از این برنامه ها به عنوان یک مربی ورزشی استفاده می کنند که حساب تمرینات آن ها را دارد.

برنامه های تعبیه شده در تردمیل می تواند شامل کاهش وزن، کالری شماری، تمرینات هوازی و مولفه های دیگر باشند. این روتین ها طبق اصول طراحی شده اند و با توجه به مشخصات فیزیکی شما شخصی سازی می شوند. بنابراین با استفاده مداوم از این برنامه ها می توانید به اهداف ورزشی خود نزدیک تر شوید.

کلام آخر

امکانات خاص تردمیل یکی از ویژگی هایی است که فروش تردمیل ها را بالا می برد و جذابیت های زیادی برای خریداران به همراه دارد. تجربه ای که تردمیل ها به واسطه امکانات ویژه خود برای ورزشکاران ایجاد می کنند قابل مقایسه با تردمیل های چندین سال پیش که هیچ امکاناتی نداشتند، نیست.

در این مقاله تردمیل آنلاین چندین مورد از این ویژگی ها مورد بررسی قرار گرفت که خواننده بیشتر با آن ها آشنا شود. امید است با خواندن این مطلب، اطلاعات بیشتری نسبت به امکانات ویژه تردمیل ها به دست آورده باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()