یکی از دلایل عضویت مردم در باشگاه های ورزشی استفاده از مزایای دستگاه های ورزشی مثل تردمیل باشگاهی است که یکی از مهم ترین دستگاه ها در چربی سوزی و کاهش وزن محسوب می شود.

همانطور که از نامش پیدا است، این نوع از تردمیل باشگاهی در باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد، اما این به این معنا نیست که نمی توان از آن در خانه استفاده کرد.

در هر صورت چه تصمیم بگیرید یکی از آن ها را برای خانه خود خریداری کنید، چه در باشگاه از آن ها استفاده کنید، با خواندن این مقاله در تردمیل آنلاین با مزایای استفاده از آن آشنا می شوید. پس اگر تا امروز استفاده از تردمیل را عقب تر می انداختید، با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که چرا باید هرچه سریع تر کار با آن را آغاز کنید.

ویژگی های تردمیل باشگاهی چیست؟

مزایای این نوع تردمیل در ارتباط مستقیم با امکانات آن است. این وسیله می تواند وز ن های بالای افراد مختلف را تحمل کند.

موتور آن قدرت بالایی دارد. مجهز به یک مانیتور است که روی آن می توان ضربان قلب خود را ببینید و تحت نظر بگیرید. اندازه تخته و تسمه به اندازه ای است که می توانید به راحتی روی آن بدوید. تمام این ویژگی ها منجر به کیفیت بالای ورزش شما و دریافت نتیجه مثبت از آن می شود.

تردمیل باشگاهی و مزایای آن

در این قسمت به مزایای این دستگاه برای برای شما اشاره خواهیم کرد.

کیفیت بالاتر تمرین

در قسمت قبل ذکر کردیم که از تردمیل باشگاهی می توان در خانه هم استفاده کنیم، اما مشکل در این جا است که خرید چنین دستگاهی برای خانه هزینه گزافی روی دست شما خواهد گذاشت.

بنابراین، به شما توصیه می کنیم برای داشتن کیفیت بالاتر تمرینات ورزشی، در باشگاه از این وسیله استفاده کنید. با استفاده از این دستگاه تجربه بهتری از کار با تردمیل در مقایسه با نوع خانگی خواهید داشت.

سرعت بالاتر

اگر از کسانی که تجربه دوندگی روی تردمیل را داشته باشند در رابطه با مزایای آن بپرسید به شما خواهند گفت که یکی از مزایای آن دویدن با سرعت بالا است.

دلیل آن تسمه قطور تردمیل است که همین امر سبب شده است که ضربه های پا بهتر و بیشتر دریافت شوند. به این ترتیب، پاها هنگام دویدن فشار کمتری را تحمل می کنند.

امکانات اندازه گیری

همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، تردمیل باشگاهی امکانات زیادی دارد. این امکانات قادر هستند پارامترهای زیادی را اندازه گیری کنند.

این پارامترها عبارت هستند از زمانی که برای دویدن صرف کرده اید، سرعت دویدن شما، کالری سوزانده شده، میزان ضربان قلب شما و مسافتی که طی کرده اید. این امکانات به شما کمک می کنند ارزیابی دقیق و درست از خود داشته باشید.

زمان بیشتر برای دویدن

موتور تردمیل باشگاهی از قدرت بالایی برخوردار است. به همین دلیل قادر خواهید بود زمان بیشتری را برای دویدن صرف کنید بدون اینکه مشکلی برای این وسیله پیش بیاید. اگر کسی هستید که به صورت مداوم برای ساعات طولانی از تردمیل استفاده می کنید، تردمیل باشگاهی برای شما ایده آل است.

ایده آل برای ورزش هوازی

هنگام دویدن روی تردمیل باشگاهی ضربان قلب افزایش می یابد. این امر چربی سوزی را تسهیل می کند. در نتیجه هر چقدر شدت دویدن بالاتر باشد، چربی بیشتری هم سوزانده می شود. ورزش های کاردیو یا هوازی برای کاهش وزن بسیار مفید و کارآمد هستند.

مناست افراد دارای اضافه وزن

افرادی که اضافه وزن زیادی دارند احتمالا در استفاده از تردمیل احساس خوشایندی نخواهند داشت. طراحی و امکانات این نوع از ترمیل استفاده از آن را بسیار راحت  ساخته است، مخصوصا برای افراد دارای وزن بالا و تازه کارها.

چنین تجربه خوشایندی از استفاده از آن ها سبب می شود فرد دوباره و دوباره با آن کار کند و نتیجه مطلوب حاصل می شود. فروش تردمیل در سایت انجام می گیرد.

حضور امن در باشگاه

یکی دیگر از مزایای تردمیل باشگاهی حضور در باشگاه و درمیان مردم بودن است. می توانید افرادی را ملاقات کنید که قبلا مثل شما بوده اند و حالا به نتیجه بسیار خوبی رسیده اند. حتی عده ای به شما بازخوردهای مثبت از پشتکار و اندام شما می دهند.

تمام این اتفاقات منجر می شود به ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس در شما. اما اگر تمرین ها را در خانه انجام دهید به احتمال خیلی زیاد دیرتر به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید. علاوه بر تمام این ها، در باشگاه می توانید با مربی خود به طور مداوم در ارتباط باشید و از توصیه های او استفاده کنید.

نکته دیگری که درباره استفاده از این وسیله یک مزیت محسوب می شود، این است که می توانید اطمینان حاصل کنید که در محیطی امن در حال وزرش کردن هستید. حال اگر در یک فضای باز در حال دویدن باشید، احتمال دارد با یک دزد یا وسایل نقلیه برخورد کنید.

نتیجه

تردمیل باشگاهی یکی از محبوب ترین وسیله های باشگاهی به شمار می آید، چراکه در چربی سوزی و عضله سازی بسیار کارآمد است. در این مقاله تلاش کردیم شما را با مزایای آن آشنا کنیم.

این دستگاه به واسطه ویژگی هایش تجربه منحصربه فردی از کار با تردمیل را به شما می دهد، چون کیفیت ورزش روی این وسیله بسیار بالا است. این نوع از تردمیل ها توانایی تحمل انواع وزن ها را دارند.

مانیتور آن اطلاعات مهمی از بدن شما را حین ورزش اندازه گیری می کند و به شما نشان می دهد. علاوه بر تمام این ها استفاده از این دستگاه در باشگاه فرصت ورزش کردن در یک محیط امن را به شما می دهد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()