در این مقاله از تردمیل کو به بررسی فروش تردمیل باشگاهی و خانگی از دیدگاه سن و سال افراد می پردازم. چه گروه های سنی بیشترین طرفداران تردمیل هستند؟ آیا تمام گروه های سنی می توانند از این وسیله استفاده کنند؟

از آنجایی که ورزش کردن سن و سال نمی شناسد، این وسیله محبوبیت زیادی بین تمام گروه های سنی دارد. اما حقیقت این است که ممکن است استفاده از آن برای عده ای زیان بار باشد. این مقاله را تا انتها مطالعه کنید که با دلیلش آشنا شوید.فروش تردمیل توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

فروش تردمیل کودکان کمتر از ۱۱ سال

بهتر است کودکان در این بازه زمانی از این وسیله استفاده نکنند، چراکه اغلب علاقه دارند روی این وسیله بازیگوشی کنند و احتمال آسیب رساندن به خودشان بسیار بالا است. همینطور عدم آشنایی آن ها با نحوه کارکرد تردمیل احتمال آسیب را افزایش می دهد.

بنابراین، بهتر است مکان تردمیل در خانه به دور از دسترس این گروه از کودکان باشد. هنگامی که از تردمیل استفاده نمی کنید، آن را از برق بکشید که بچه ها قادر به بازی گوشی کردن با آن ها نباشند.

کودکان ۱۲ تا ۱۳ سال

در این بازه سنی کودکان قادر خواهند بود از تردمیل استفاده کنند، اما توصیه اکید ما این است که یکی از اعضای خانواده بر آن ها نظارت داشته باشند. باز هم تاکید می کنیم درصورتی که کسی از تردمیل استفاده نمی کند آن را از برق بکشید که فقط در شرایطی از آن استفاده کنند که شما بر آن ها نظارت دارید.

به آن ها بیاموزید که تردمیل وسیله بازی نیست. اگر فرزند شما دچار اضافه وزن است و پارکی در نزدیکی شما وجود ندارد یا او علاقه ای به ورزش کردن ندارد، خرید تردمیل می تواند در سلامتی او تاثیر بسزایی بگذارد .

افراد سالخورده

افراد سالخورده نیز می توانند از تردمیل استفاده کنند، اما حقیقت این است که این عده بیشتر از هر گروه سنی دیگری در معرض آسیب از روی تردمیل هستند، چراکه ممکن است قادر به کنترل خود نباشند یا کنترل تردمیل از دست آن ها خارج شود.

به همین دلیل فروش تردمیل به این افراد ممکن است کمتر از دیگر گروه های سنی است. مهم است که این عده قبل از استفاده از تردمیل در وضعیت جسمی متعادلی قرار بگیرند، یعنی هشیاری کافی و تغذیه خوب داشته باشند. درغیر این صورت احتمال اینکه روی تردمیل و حین دویدن دچار سرگیجه شوند، زیاد است.

اما استفاده از تردمیل مزایای زیادی نیز برای این افراد دارد، چراکه با کهولت سن باید تحرک بدنی خود را همچنان حفظ کنند. مخصوصا اگر در این بازه سنی دیابت یا فشار خون بالا دارید، بهتر است هر روز از این وسیله استفاده کنید.

نکات ایمنی برای افراد سالخورده

واجب است که قبل از شروع تمرینات حتما با پزشک در این رابطه صحبت کنید. اگر پزشک شما استفاده از تردمیل را توصیه کرد، می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. در این صورت سرعت مناسب خود را از او بپرسید و همینطور نوع حرکتی که باید با تردمیل انجام دهید.

به هنگام حرکت روی تردمیل باید از کیفیت و سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. اکثر تردمیل های باشگاهی قابل اعتماد و مجهز به نمایشگری هستند که می توانید روی آن میزان ضربان قلب خود را مشاهده کنید. در طول تمرین روی این دستگاه مدام به آن نگاه کنید و آن را زیر نظر بگیرید  .

قبل از استفاده از تردمیل حتما از نحوه کارکرد دستگاه آشنا شوید. یاد بگیرید هر دکمه چه کاری انجام می دهد و یک تردمیل چگونه کنترل می شود.

با آهسته ترین سرعت از تردمیل استفاده کنید. به تدریج می توانید سرعت آن را افزایش دهید.

از دسته های تردمیل استفاده کنید که تعادل خود را حفظ کنید. اما فقط گاهی اوقات که احساس خستگی می کنید. اگر در در تمام طول استفاده از تردمیل دستانتان را روی دسته قرار دهید، دچار درد در ناحیه گردن و شانه ها می شوید .

جوانان

جوانان ایده آ  ل ترین گروه برای استفاده از تردمیل هستند. فروش تردمیل به این گروه بالا است. اما نکته ای که تمام گروه های سنی قبل از استفاده از تردمیل باید در نظر داشته باشند ، این است که در صورت داشتن بیماری یا سابقه آن، حتما قبل از شروع به تمرین با پزشک خود مشورت کنند.

در صورت استفاده نادرست از این وسیله، آسیب جدی به شما وارد خواهد شد. حتی ممکن است پزشک شما را از انجام ورزش روی تردمیل منع کند.

سرعت مناسب برای گروه های سنی متفاوت

این قسمت مختص افرادی است که در سلامت کامل از تردمیل استفاده می کنند.

  • افراد ۲۰ تا ۲۹ سال / ۳ تا ۳.۴ مایل (۴.۸ تا ۵.۴ کیلومتر) بر ساعت.
  • افراد ۳۰ تا ۳۹ سال / ۳ تا ۳.۲ مایل (۴.۸ تا ۵.۱ کیلومتر) بر ساعت.
  • افراد ۴۰ تا ۴۹ سال / ۳.۱۱ تا ۳.۲ مایل (۵ تا ۵.۱ کیلومتر) بر ساعت.
  • افراد ۵۰ تا ۵۹ سال / ۲.۹۳ تا ۳.۲ مایل (۴.۷ تا ۵.۱ کیلومتر) بر ساعت.
  • افراد ۷۰ تا ۷۹ سال / ۲.۵۳ تا ۲.۸۲ مایل (۴ تا ۴.۵ کیلومتر) بر ساعت.

کلام آخر

فروش تردمیل خانگی و باشگاهی به تمام گروه های سنی انجام می شود و استفاده از آن محدودیت سنی ندارد. اما افراد و خانواده ها باید شرایط خود و اعضای خانوادگی شان را بسنجند. مخصوصا اگر مبتلا به بیماری هستند و در سلامت کامل به سر نمی برند.

در چنین شرایطی، تردمیل نتیجه منفی برای آن ها در پی خواهد داشت. این افراد با مشورت با پزشک می توانند از این وسیله بهره مند شوند. افراد سالخورده و کودکان در استفاده از این وسیله باید بسیار محتاط تر از باقی گروه های سنی باشند.

بنابراین، می توانیم اینگونه نتیجه گیری کنیم که فروش تردمیل باشگاهی به جوانان و میانسالان مناسب است. البته این به این معنا نیست  که کودکان و سالخوردگان نمی توانند از این وسیله استفاده کنند .

 فروشگاه تردمیل کو

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()