استفاده از تردمیل این روزها بسیار رایج است. اما ممکن است تجربیاتی متفاوت از افراد شنیده باشید. شاید هم تجربه شما متفاوت با تجربه دیگران در استفاده از این دستگاه باشد یا اصلا با خود بگویید آیا استفاده از تردمیل برای من مناسب ؟

آیا واقعا به آن احتیاج دارم؟ پاسخ تردمیل کو مثبت است. بله   خرید تردمیل گزینه مناسبی برای بالا بردن وضعیت سلامتی شما است. اگر می خواهید دلیلش را بدانید، این مقاله را از دست ندهید.

۱. ورزش با تردمیل در آرامش

با داشتن یک تردمیل خصوصی در خانه کسی مزاحم شما نیست و حتی قادر خواهید بود محیط اطراف خود را شخصی سازی و در آن تنوع ایجاد کنید. به این ترتیب احتمالا تجربه ای خوشایند تر در خانه خواهید داشت .

از آنجایی که اکثر افراد با اضافه وزن بالا علاقه زیادی به دیده شدن اندامشان در میان افراد دیگر ندارند، ورزش در خانه به دور از نگاه های پرسش گرانه به آن ها احساس امنیت می دهد.

۲. دویدن در امنیت

بیشتر مردم دوست دارند در فضای باز مثل جنگل یا پارک بدوند و در این حین هوای تازه هم وارد بدنشان شود. اما دویدن در چنین شرایطی معایب خودش را دارد، معایبی مثل احتمال برخود با یک دزد، ایجاد مزاحمت از طرف دیگران، افتادن در چاله آب یا گل و برخورد با یک ماشین یا موتور.

اما ورزش روی این دستگاه ورزشی و در خانه هیچ یک از این خطرات را در پی نخواهد داشت.

۳. زمان کافی

همانطور که از قدیم گفته اند، وقت طلا است. با داشتن یک تردمیل در خانه از زمان خود به بهترین شکل برای ورزش کردن استفاده خواهید کرد. رفت و آمد به باشگاه زمان نسباتا زیادی در طول هفته از شما می گیرد .

می توانید از همین زمان برای ورزش بیشتر استفاده کنید و در کنار آن به باقی کارهای خانه هم برسید. این امتیاز برای خانم ها زمانی ارزش خود را نشان می دهد که فرزندی کوچک در خانه داشته یا شاغل باشند.

در این صورت هم می توانید همه امور خانه را تحت نظر داشته باشید و هم به ورزش کردن بپردازید. به علاوه می توانید بلافاصله بعد از ورزش کردن دوش بگیرید .

۴. هزینه کمتر

شاید در برخورد اول با تردمیل با خود بگویید قیمت آن زیاد است و خرید آن به صرفه نیست. اما برعکس است. در دراز مدت متوجه خواهید شد که خرید آن به نفع شما است، چراکه دیگر احتیاجی به پرداخت هزینه ماهیانه به باشگاه ندارید. به علاوه هزینه رفت و آمد به باشگاه نیز قطع می شود .

۵. کاهش وزن سریع تر

حقیقت این است که شنبه ای که به خود قول قول داده بودید با رسیدنش شروع به ورزش کردن خواهید کرد، هرگز نخواهد آمد. اما با وجود یک دستگاه تردمیل در خانه، تمرینات دیگری بهانه ای برای عقب افتادن ندارند.

۶. وقفه ای در کار نخواهد بود

حتما برای شما هم پیش آمده  است که مدتی با قدرت و مرتب ورزش کرده اید، اما پس از مدتی با پیش آمدن اتفاقات و برنامه های دیگر آن را رها کرده اید و همه چیز به حالت اول بازگشته است .

با داشتن یک تردمیل در خانه شما این شانس را خواهید داشت که در کنار گرفتاری های مختلف ورزش کردن را رها نکنید. همین امر باعث می شود که به نتیجه دلخواه خود برسید.

۷. همه چیز تحت کنترل است

مزیت دیگری که شما باید راجع به تردمیل در ذهن داشته باشید، آزادی عمل شما در انجام تمرینات است. وقتی در خانه روی تردمیل ورزش می کنید، می توانید سرعت، شیب و میزان دوندگی را خودتان تعیین کنید. اگر آمادگی بیشتری دارید، می توانید در یک روز بخصوص فشار بیشتری به خود وارد کنید و شدیدتر تمرین کنید.

۸. یک دستگاه برای چند نفر

وقتی در خانه یک تردمیل داشته باشید، بقیه اعضای خانواده نیز می توانند از آن استفاده کنند . پس خرید آن تنها برای یک نفر نیست. پس از مدتی آن ها نیز تشویق خواهند شد که از آن استفاده کنند . با استفاده بقیه افراد خانواده از آن، هزینه رفت و آمد آن ها به باشگاه نیز از هزینه ها خانه کم خواهد شد .

چه تردمیلی را در نظر بگیرم؟

حال اگر تصمیم قطعی برای خرید تردمیل دارید، بهتر است نوع آن و ویژگی های آن را در نظر بگیرید.

۱. نوع تردمیل

تردمیلی که برای خانه خریداری می شود، از نوع خانگی است. این نوع دو مدل دارد. مدل دستی و مدل موتوری. در نوع دستی دستگاه به برق متصل نمی شود و با حرکت شما دستگاه به حرکت در می آید.

در مدل موتوری دستگاه به برق وصل می شود و مصرف برق خانه شما افزایش خواهد یافت. این نوع نمایشگری دارد که نوع دستی فاقد آن است. این نمایشگر ضربان قلب شما و میزان کالری سوزانده شده را نمایش می دهد.

۲. اندازه تخته تردمیل

دستگاه های تردمیل در اندازه های متفاوتی طراحی می شوند بهترین اندازه را برای خود با در نظر گرفتن قد و وزنتان انتخاب کنید، چون برای دویدن باید فضای کافی داشته باشید. در انتخاب اندازه، ویژگی های خانه خود و مکانی که قصد دارید تردمیل را در آنجا قرار دهید، در نظر بگیرید.

۳. سر و صدا

انواع برقی تردمیل هنگام حرکت سر و صدا تولید می کنند که شاید برای بقیه اعضای خانواده آزاردهنده باشد.

در پایان

تردمیل از وسایلی است که داشتن آن در خانه یک مزیت محسوب می شود . چراکه داشتن این دستگاه ورزشی در خانه تا حد زیادی به ذخیره زمان و پول شما کمک می کند. شاید در نظر اول وجود چنین دستگاهی در خانه غیر ضروری باشد، اما در دراز مدت حتما متوجه ارزش آن خواهید شد.

با داشتن یکی از این دستگاه ها تمام اعضای خانواده تشویق به ورزش کردن می شوند. در این مقاله تلاش کردیم شما را با دلایل خرید تردمیل خانگی آشنا کنیم. اگر در خرید آن دودل بودید، امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کنیم به یک تصمیم قاطع برسید.

 فروشگاه تردمیل کو

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()