مجموعه های تولیدی کفش همواره تلاش دارند با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب و دستگاه ها پیشرفته بتوانند انواع کفش طبی و اسپرت تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. یک تولیدی کفش به صورت حرفه ای تلاش می کند متناسب با نیاز بازار، انواع کفش پیاده روی و ورزشی زنانه و مردانه را در طرح های روز و متنوع تولید نمایند.

کفش از اجزای مختلفی تشکیل شده است که می توان به کفی، بند، رویۀ کفش، قسمت زبانه، بند، سر پنجه و پشتی کفش اشاره نمود. تمایز میان فعالیت هر یک از تولید کنندگان کفش را تعیین می کند. بدین وسیله  تولیدی کفش موفق از مواد اولیۀ درجه یکه جهت تولید محصولات استفاده می نماید. علاوه بر آنکه رعایت اصول طراحی کفش بر اساس ارگونومی پا نقش اساسی بر روی جلب نظر و رضایت خریداران خواهد داشت.

تولیدی کفش آرمیس به عنوان یکی از مجموعه های تولیدی کفش اسپرت روزانه و طبی در حال فعالیت می باشد. در نتیجه توانسته اند بر اساس نیاز مشتریان، انواع کفش زنانه و مردانه را در طرح های متنوع تولید و به بازار عرضه نمایند.

تولیدی کفش اسپرت

کفش از اجزای مختلف تشکیل شده است و دو بخش اصلی کفش را قسمت رویه و زیری تشکیل می دهد. تهیۀ متریال با کیفیت جهت رویه، کفی، پشتی و زیرۀ کفش تأثیر مستقیم بر روی راحتی شخص دارد. قسمت ومپ یکی دیگر از قسمت های اصلی تولید کفش به شمار می رود که نقش اساسی بر روی جلوۀ کفش دارد. امروزه تولیدی پرفکت استپس توانسته با بررسی نیاز بازار، به صورت تخصصی در حوزۀ تولید کفش های طبی پیاده روی و اسپرت فعالیت می کند. تمایز میان یک تولیدی کفش موفق و پرفروش به کیفیت و طراحی محصولات آنها بستگی دارد. در همین راستا مجموعۀ تولیدی کفش آرمیس به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید کفش طبی پیاده روی، اسپرت و روزانه در دو دسته بندی زنانه و مردانه انجام می دهند.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰9-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 560
نمایش همه
علاقه مندی ها ()