بیش از گذشته نسبت به تأمین تجهیزات ایمنی در محیط کار اهمیت داده می شود. اگر در صدد برای تأمین تجهیزات ایمنی برای کارکنان مجموعۀ خود می باشید، پیشنهاد می کنیم مدت زمان کوتاهی از وقت خود را برای مطالعۀ این مقالۀ کوتاه اختصاص دهید. مراکز تولید کننده در زمینه های مختلف توانسته اند متناسب با نوع خطرات احتمالی که حین انجام کار افراد را تهدید می کنند، انواع تجهیزات ایمنی را با متریال متفاوت تهیه نموده و در اختیار عموم افراد قرار می دهند. بدین ترتیب کارفرمایان در صنایع مختلف با بررسی تمام حوادثی که ممکن است سلامت کارکنان را به خطر بی اندازد، اقدام به خرید تجهیزات ایمنی در دسته بندی های متفاوت می نمایند. مجموعۀ رادین ایمن به دلیل تخصصی که در حوزۀ تأمین لوازم ایمنی دارند، در ادامۀ متن به معرفی تجهیزات ایمنی می پردازد.

پارامترهای مهم خرید تجهیزات ایمنی

از طریق فروشگاه رادین ایمن می توانید کلیۀ تجهیزات ایمنی مورد نیاز مجموعۀ خود را با قیمت ارزان و برندهای معرف و شناخته شده تهیه نمائید. کفش کار، دستکش ایمنی، کلاه ایمنی، لباس کار، عینک محافظ و ... برخی از لوازم و تجهیزات ایمنی هستند که شما می توانید به واسطۀ این مجموعۀ معتبر تهیه نمائید.

هنگام خرید تجهیزات ایمنی مانند  خرید کفش کار ، ضرورت دارد که یک سری نکات مهم و اساسی را مد نظر قرار دهید چون عدم توجه به این موضوعات، بجای محافظت از اعضای مهم بدن، صدمات جدی به آنها وارد نمائید. به عنوان مثال متناسب در انتخاب کفش ایمنی باید راحتی پا در نظر گرفته شود و استفاده از کفش ایمنی تنگ بعد از مدت زمان کوتاهی فرد را با مشکل روبرو می کند و طبیعتاً راندمان کاری شخص کاهش پیدا می کند. بنابراین در زمان خرید تجهیزات ایمنی می توانید با کارشناسان فروش رادین ایمن مشورت نموده و پس از بررسی تمام جوانب، مناسب ترین لوازم ایمنی را با برند معتبر تهیه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 624
نمایش همه
علاقه مندی ها ()