اگر به دنبال یک تردمیل خانگی جدید هستید، چند ویژگی کلیدی وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید. بهترین   تردمیل خانگی چه ویژگی های مناسبی دارند؟ برای آگاهی بیشتر این مقاله را دنبال کنید تا بیشتر با دنیای این نوع تجهیزات ورزشی آشنا شوید. با تردمیل کو زندگی ورزشکاری بهتری خواهید داشت، پس همراهمان باشید.

پیش زمینه فکری

بهترین تردمیل  خانگی اندازه مناسبی دارد، با موتورهای قوی کار می کند و مجهز به ویژگی هایی هست که راهنمایی های ارزشمند تمرین، نظارت بر تناسب اندام و سرگرمی را ارائه می کند.

از آنجایی که این وسیله ورزشی قرار است همیشه در خانه شما باشد، ایده خوبی است که ماشین هایی را که فکر می کنید به اندازه کافی همه کاره هستند برای برآوردن تمام نیازهای تناسب اندام اعضای خانواده تان در اولویت قرار دهید و در عین حال به اندازه کافی بی صدا باشند تا بدون مزاحمت بیش از حد کسی، کار کنند.

مطمئن نیستید جستجوی خود را از کجا شروع کنید؟ ما امروز بهترین تردمیل های خانگی موجود در بازار را با در نظر گرفتن عوامل کلیدی مانند قیمت، عملکرد و ویژگی های خاص گردآوری کرده ایم.

اگر به دنبال نوع خاصی از این دستگاه هستید، برای مثال، بهترین مدل برای تمرینات مداوم ورزشی یا مدل های برتر برای تمرین با سطح شیب دار، ما تردمیل ها را در دسته بندی کرده و گلچین کرده ایم. قصد داریم با این کار به ساده سازی جستجوی شما کمک کنیم.

ترجیح می دهید قبل از خرید کمی تحقیق داشته باشید؟ مطالعه مقاله را ادامه دهید تا بدانید هنگام خرید باید به دنبال چه چیزی باشید.

ویژگی های تردمیل مناسب خانگی

هر مدل مشخصات منحصر به خود را دارد؛ بنابراین باید با دقت به آن ها توجه کرد و دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید.

موتور دستگاه (توان اسب بخار)

اسب بخار خروجی توسط موتور محرک، مستقیماً بر کیفیت تمرینات و احساس شما حین فعالیت تأثیر می گذارد. اما تشخیص توان اسب بخار و مشخصات موتور می تواند گیج کننده باشد.

 

برای سهولت کار، به دنبال موتوری با حداقل 1.5 اسب بخار نیروی کار مداوم (CHP) باشید. اگر قصد دویدن مکرر با این دستگاه را دارید، بهتر است 2.5 تا 3.0 CHP را انتخاب کنید. البته بسته به وزن خود به باید قدرت موتور خود را انتخاب کنید.

اندازه تسمه

برای دویدن، تسمه باید حداقل 48 اینچ طول و 18 اینچ عرض داشته باشد. اگر بیش از 6 فوت (180 سانتی متر) قد دارید، حداقل به یک کمربند 52 اینچی برای راه رفتن و یک کمربند 54 اینچی برای دویدن نیاز دارید.

کوتاه بودن طول تسمه، باعث ایجاد مشکلات طی تمرینات ورزشی خواهند شد. امکان دارد برای افرادی که قد بلندی دارند، تسمه کوتاه خطر آفرین هم باشد. زیرا این افراد به فضا (طول) بیشتری برای گام برداری نیاز دارند.

پنل کنترل دستگاه

دسترسی به این پنل باید بسیار آسان باشد. طراحی آن باید به صورتی باشد که فرد ورزشکار برای انجام تغییرات در تمرین خود فاصله زیادی با پنل نداشته باشد. همچنین رابطه کاربری پنل باید ساده باشد تا فرد سردرگم نشود.

بالشتک های سلامتی

صفحه دویدن باید ضربه را جذب کند و کمربند نباید با هر ضربه پا حرکت کند. ضربه وارد کردن به مفاصل آسیب زیادی وارد می کند؛ بنابراین داشتن چنین ویژگی برای تردمیل های خانگی توصیه می شود تا از بروز آسیب دیدگی های مفصلی جلوگیری شود. به خصوص برای کسانی که زیاد از این دستگاه استفاده می کنند.

قابلیت شیب دار شدن

یک تردمیل با شیب تا 10 درصد یا بیشتر تهیه کنید. اگر مدل مورد نظر دارای ویژگی شیب کاهشی یا افزایشی باشد، برای شبیه سازی بهتر شرایط دویدن در فضای باز نیز ارزشمند خواهند بود. همچنین با استفاده از این ویژگی می توانید چربی سوزی و کالری سوزی بهتری داشته باشید.

دامنه تحمل وزن

اگر شما یک فرد عظیم جثه هستید، این موضوع باید مورد توجه باش. این ویژگی همچنین نشان دهنده استحکام و مقاومت دستگاه خواهد بود. اگر وزنی بیشتر از 100 کیلو دارید، بهتر است تردمیلی انتخاب کنید که برای وزن های بالای 100 کیلوگرم طراحی شده باشند.

دامنه سرعت

اگر قصد دویدن دارید، مدلی بگیرید که تا 16 کیلومتر در ساعت یا بالاتر می رود. اما اگر می خواهید استفاده استاندارد و معمول از تردمیل داشته باشید می توانید مدلی انتخاب کنید که نهایتاً تا 10 کیلومتر در ساعت برای شما فراهم کند.

بیشتر، ورزشکارانی که به دنبال جمع آوری یک رزومه ورزشی خوب هستند، سراغ مدل هایی با بیشینه سرعتی بالا هستند.

ثبات و مقاومت دستگاه

این وسیله ورزشی هنگام دویدن یا راه رفتن روی آن نباید تکان بخورد. فریم یا چهارچوب دستگاه باید کاملاً ثابت بماند. تکان خوردن دستگاه می تواند هم خط آفرین باشد، هم موجب بروز مشکلات فنی در قطعات دستگاه شود.

قابلیت تا شدن

تردمیل ها در فروشگاه بسیار کوچک تر از خانه شما به نظر می رسند، بنابراین قبل از خرید تردمیل باشگاهی حتماً فضای مورد نظر را اندازه بگیرید. دستگاه های تاشو ممکن است گزینه خوبی به نظر برسد، اگرچه حتی در صورت تا شدن هم فضایی را اشغال می کند.

همچنین به عنوان قابلیت تا شو بودن برخی از مدل ها باید در جمع، باز شدن و جابه جایی بسیار آسان تر باشند. ممکن است مجبور شوید این دستگاه سنگین را روی چرخ هایش به عقب برگردانید تا آن را به حرکت درآورید که خود یک چالش است. این مورد را در فروشگاه تست کنید تا مطمئن شوید در فضای ورزشی شما مشکلی پیش نمی آید.

سؤال هایی که پیش می آیند

قبل از اینکه اقدام به هرکاری کنید، ابتدا به این سؤال ها پاسخ دهید و مطمئن شوید که آیا خرید آن کار مناسبی است؟

  • آیا می توانید این دستگاه را نگه دارید؟
  • آیا می خواهید برنامه های دویدن یا پیاده روی گنجانده شود؟
  • آیا می خواهید یک مانیتور ضربان قلب همراه داشته باشد؟
  • آیا می خواهید وسیله خود را به برنامه ها یا وب سایت هایی برای تمرینات جدید متصل کنید؟
  • آیا می خواهید هم شیب مثبت، هم عکس آن را برای شبیه سازی شرایط طبیعی انجام دهید؟
  • آیا یک مدل تاشو نیاز دارید یا فضای کافی برای مدل معمولی دارید؟
  • مهم ترین ویژگی مورد نظر شما در تردمیل چیست؟

پاسخ دادن به این سؤال ها می تواند کمک بزرگی به شما کند.

کلام آخر

سعی کنید قبل از تهیه تردمیل، از داشتن ضمانت قطعات، خدمات پس از فروش و جنس بدنه اطلاعات بیشتری کسب کنید. شاید روزی گره ای از کار شما را بگشایند. دستگاه مورد نظر خود را با حوصله انتخاب کرده و از مشاورا خبره فروشندگان کمک بگیرید.

 فروشگاه تردمیل کو

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()