این مقاله قصد دارد درباره خرید تردمیل مطالبی را برای علاقه مندان ارائه دهد و در واقع یک راهنمای   خرید تردمیل را تنظیم کرده است.

پیاده روی یکی از ورزش هایی است که برای شروع ورزش و آغاز فعالیت های ورزشی به کار گرفته می شود. در واقع با راه رفتن و پیاده روی، بدن گرم می شود تا فعالیت ورزشی را آغاز کند.

دستگاه ورزشی تردمیل به عنوان یکی از تجهیزات ورزشی می تواند این امکان و موقعیت را برای افراد فراهم کند تا فعالیت های ورزشی را در محیط منزل انجام دهند. دستگاه تردمیل از یک تسمه برخوردار است که با چرخش این تسمه، صفحه دستگاه تردمیل به حرکت درمی آید و راه رفتن و یا دویدن کاربر روی دستگاه امکان پذیر می شود.

وسیله ورزشی دستگاه تردمیل مناسب برای افرادی است که دغدغه و مشغله های مختلف دارند و به هر علتی نمی توانند منزل را ترک کنند و به راه رفتن و دویدن در خارج از منزل بپردازند.

این وسیله برای افرادی مناسب است که به تناسب اندام، سلامتی و کاهش وزن فکر می کنند و یا تمایل دارند که آنها را حفظ کنند. دستگاه ورزشی تردمیل بین افراد ورزشکار حرفه ای و مبتدی بسیار محبوب است به وسیله ای پرکاربرد تبدیل شده است.

نکاتی که به عنوان راهنمای خرید تردمیل باید مورد توجه قرار گیرند

در این بخش به نکاتی که باید در هنگام خرید دستگاه ورزشی تردمیل مورد توجه قرار گیرند اشاره خواهد شد:

موتور تردمیل

اگر قصد دارید که دستگاه تردمیلی را بدون موتور خریداری کنید بهتر است از نحوه عملکرد آن آگاهی پیدا کنید؛ نیروی وزن و فشار سبب می شود که صفحه دستگاه تردمیل حرکت کند. این گونه دستگاه ها سبک تر هستند و هزینه کمتری دارد اما استفاده طولانی مدت از آن باعث می شود که به زانوها آسیب برسد. بنابراین بهتر است در هنگام خرید دستگاه تردمیل هزینه های تعمیر دستگاه  و تاثیر درازمدت دستگاه روی سلامتی توجه شود.

اگر بیشتر برای خرید دستگاه تردمیل موتوردار متمایل هستید این دستگاه تکنولوژی پیشرفته تری نسبت به دیگر دستگاه ها دارد. موتور تعبیه شده در دستگاه از طریق کمک به عضلات سبب ایجاد شرایط گوناگون برای دویدن یا راه رفتن خواهد شد. در واقع در دستگاه های تردمیل موتوردار، موتور سبب خواهد شد که تسمه بچرخد و صفحه دستگاه تردمیل به حرکت دربیاید.

امکان تنظیم شیب و سرعت برای ایجاد حالت سربالایی وجود دارد. این دستگاه های تردمیل دارای یک مانیتور کامپیوتری هستند که بدون سیم و یا با سیم هستند و در هنگام وصل شدن به بدن می توانند ضربان قلب را نشان بدهند. به این ترتیب کاربر متوجه خواهد شد شدت حرکات او روی دستگاه تردمیل می تواند وزنش را کاهش دهند یا خیر.

جنس مرغوب بدنه

اکثر دستگاه هایی که در بازار وجود دارند بدنه ای از جنس فولاد مخصوص دارند گاهی اوقات در برخی از مدل های موجود نیز نوعی آلومینیوم مقاوم به کار رفته است. تحمل وزن دستگاه با استحکام بدنه دستگاه مرتبط است. با افزایش استحکام و اندازه بدنه، دستگاه تحمل وزن بیشتری پیدا خواهد کرد. بهتر است در فرآیند خرید دستگاه تردمیل به ابعاد مکانی و تناسب وزن افراد کاربر توجه شود.

توجه به ایمنی در هنگام خرید دستگاه تردمیل

گیره ای در برخی از دستگاه های تردمیل تعبیه شده است که به لباس دستگاه تردمیل متصل می شود و ایمنی را در حین حرکت تضمین خواهد کرد. در واقع اگر تعادل کاربر روی دستگاه تردمیل از بین برود و فرد به طور ناگهانی تکان بخورد گیره از لباس جدا خواهد شد که خاموش شدن خودکار دستگاه را به دنبال خواهد داشت. از دیگر کاربردهای چنین وسیله ای می توان به این موضوع اشاره کرد که به عنوان قفل کودک نیز قابل استفاده هستند.

مشخصات موتور دستگاه تردمیل

قدرت دستگاه را می توان تا حد زیادی وابسته به نوع موتور به کار رفته در آن و همچنین تسمه های سازنده آن دانست. محدوده قدرت موتور تردمیل ها بین 1 تا 7 اسب بخار قرار دارد. مشخص است که در صورت افزایش قدرت دستگاه، قیمت تردمیل نیز بیشتر خواهد شد.

  یکی از تفاوت های تردمیل های باشگاهی و خانگی، متناوب بودن جریان برق در نوع باشگاهی این دستگاه ها است. جریان برق شهری که به منازل مسکونی می رسد به صورت مستقیم است که فاز و نول نام دارد؛ در نتیجه جریان برق مورد استفاده در دستگاه های خانگی نیز همینطور است. اما جریان برق عبوری از نوع باشگاهی تردمیل ها متناوب است. 

بازه سرعت مورد استفاده در انواع دستگاه های تردمیل

در فرآیند خرید دستگاه تردمیل بهتر است که خریدار اطلاعات کافی مربوط به سرعت آنها را داشته باشد. سرعت مورد استفاده در بین دستگاه های تردمیل در اغلب موارد بین 3 تا 7 کیلومتر بر ساعت است. برای دویدن روی این دستگاه ها می توان سرعت را تا حداکثر 10 تا 12 کیلومتر در ساعت افزایش داد. این سرعت ها برای مصارف عمومی مناسب است؛ اما سرعت های بالاتر می توانند توسط دونده های حرفه ای استفاده شوند.

آنچه که بهتر است در پایان این مقاله بدانید

دستگاه تردمیل یکی از تجهیزاتی است که به وسیله آن می توان فعالیت های ورزشی انجام داد. ورزش کردن نیز به صورت مستقیم با جسم و روح فرد در ارتباط است. بنابراین این دستگاه و نحوه استفاده از آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

نحوه استفاده از دستگاه نیز تا حد زیادی به مدل و مشخصات دستگاه وابسته است. در نتیجه بهتر است که مدل و ویژگی های دستگاه در فرآیند خرید مورد توجه قرار گیرند. از این رو باید در هنگام خرید به مواردی دقت شود. به عبارت بهتر باید یک راهنمای خرید را در نظر گرفت تا خرید معقول تر و متناسب تری انجام شود.

اگر قصد خرید دستگاه ورزشی تردمیل را دارید بهتر است که پیش از خرید به نکات مرتبط در این زمینه توجه شود و این موارد در فرآیند خرید بررسی شوند. در واقع این مقاله یک چک لیست راهنمای خرید تردمیل را در اختیار افراد متقاضی و مشتری قرار داده است. به این ترتیب هر کاربری با توجه به نیاز و موقعیت خود اقدام به خرید خواهد کرد و استفاده بهتری از دستگاه خواهد داشت.

خرید دستگاه ورزشی تردمیل از تردمیل کو

برای   خرید تردمیل خانگی می توان به تردمیل کو مراجعه کرد. این فروشگاه با قرار دادن ویژگی ها و مشخصات هر کدام از دستگاه های تردمیل، افراد مشتری را از این موارد آگاه می کند و در واقع راهنمای خرید این دستگاه ورزشی را به آنها ارائه می دهد.

 فروشگاه تردمیل کو

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 234
نمایش همه
علاقه مندی ها ()