این مقاله قصد دارد درباره مواردی که بهتر است در فروش تردمیل از فروشنده سوال کنید توضیحاتی را ارائه دهد. اما اهمیت و ضرورت این موضوع در چیست؟

توصیه پزشکان و متخصصان همواره این بوده است که افراد اجرای فعالیت های ورزشی را در برنامه روزانه خود قرار دهند تا از مزایا و فواید بی شمار آن بهره مند شوند.

برخی افراد به دلایل مختلف تمایل ندارند که برای ورزش کردن از خانه خارج شوند و به راه رفتن و دویدن در پارک ها و فضاهای باز بپردازند. تجهیزات ورزشی این روزها بسیار رایج شده اند. در واقع این تجهیزات توانسته است که جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهند و با استقبال زیادی مواج شده اند. دستگاه ورزشی تردمیل، اسکی فضایی، دوچرخه ثابت و سایر موارد مشابه در دسته این تجهیزات قرار می گیرند.

با توجه به اهمیت دستگاه ورزشی تردمیل و استفاده از آن، فرآیند خرید آن نیز اهمیت پیدا می کند. در نتیجه بهتر است که در زمان خرید این دستگاه ورزشی به مواردی دقت شود و در واقع نکته هایی در نظر گرفته شوند.

نکته هایی که در زمان فروش تردمیل باید از فروشنده بپرسید

در این بخش به چند نکته اشاره خواهد شد که بهتر است در زمان خریداری دستگاه ورزشی تردمیل از فروشنده مربوطه سوال کنید. در واقع از فروشنده تقاضا کنید که درباره این موارد به شما توضیحاتی ارائه دهد.

بدنه:

ساخت اکثر دستگاه های تردمیل که در بازار وجود دارند از فولاد مخصوص است و برخی از آنها نیز از آلومینیوم مقاوم هستند. ارتباط مستقیمی بین میزان استحکام بدنه دستگاه تردمیل و تحمل وزن آن وجود دارد. به دلیل این که در باشگاه های ورزشی، وزن کاربر مشخص نیست، منطقی است که دستگاه های تردمیلی که بدنه قوی و محکم و موتوری قوی تر دارند انتخاب و خریداری شوند. برای مصارف خانگی نیز استفاده از دستگاه های تردمیل که با وزن کاربر و ابعاد مکانی فضای در نظر گرفته شده تناسب دارند به صرفه است.

موتور دستگاه تردمیل:

موتور دستگاه تردمیل یکی از عوامل اثرگذار روی قیمت آن است. سنجش دستگاه های تردمیل بر اساس قدرت آن انجام می شود که محدوده ای بین 1 تا 7 اسب بخار را در بر می گیرند. نیروی لازم برای دستگاه جهت به حرکت درآمدن تسمه به وسیله موتور تردمیل تامین می شود. به طور معمول بیشتر شدن قدرت موتور سبب گران تر شدن قیمت آن خواهد شد.

سرعت دستگاه تردمیل

حداکثر سرعت مورد نظر شما برای استفاده از دستگاه تردمیل چقدر است؟ دستگاه تردمیل را برای راه رفتن می خواهید یا دویدن؟ یا هر دو؟ این سوالات را باید در زمان فروش تردمیل از فروشنده برسید.

به طور معمول سرعت 3 تا 7 کیلومتر در ساعت برای راه رفتن و سرعت 6 تا 10 کیلومتر بر ساعت برای دویدن مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت های بیشتر از این میزان برای دونده های حرفه ای استفاده می شوند. بنابراین سرعت اکثر تردمیل ها برای مصارف عمومی حداکثر 10 کیلومتر بر ساعت است.

تحمل وزن دستگاه تردمیل:

تحمل وزن دستگاه تردمیل را می توان بالاترین وزن کاربری دانست که دستگاه تردمیل به طور استاندارد باید آن را تحمل کند؛ به گونه ای که فرآیندهای اصلی دستگاه تردمیل مانند اعمال شیب و یا حرکت موتور با اختلال مواجه نشود.

تحمل وزن تردمیل با قدرت موتور، ابعاد تسمه، جنس و ضخامت تنه، ابعاد دستگاه، بدنه تردمیل، جنس و ضخامت تنه ارتباط مستقیم دارد. بدیهی است که با بالاتر رفتن تحمل وزن دستگاه، تردمیل باید از موتوری قوی تر، بدنه ای محکم تر و دستگاهی بزرگ تر برخوردار باشد.

ایمنی در حرکت:

برخی از دستگاه های تردمیل گیره ای دارند که به لباس کاربر متصل می شوند و ایمنی فرد را در فعالیت تضمین می کنند. به عبارت بهتر عدم تعادل کاربر هنگام راه رفتن و یا دویدن و تکان خوردن به طور ناگهانی موجب کنده شدن گیره از لباس و خاموش شدن دستگاه به طور اتوماتیک خواهد شد. به صورت استاندارد تمامی دستگاه های تردمیل باید از این قابلیت برخوردار باشند. از این قطعه می توان به عنوان قفل کودک استفاده کرد. یعنی اگر روی دستگاه نباشد مانع از حرکت دستگاه خواهد شد.

 ضربه گیر:

برخی از دستگاه های تردمیل جدید از قابلیتی برخوردار هستند که از آسیب به زانو و مفاصل در حین استفاده از آن جلوگیری می کند. چنین قابلیتی برای افرادی که در حال دست و پنجه نرم کردن با زانو درد و یا درد مفاصل هستند مهم است. اکثر دستگاه های تردمیل دارای ضربه گیر هستند که تعبیه آن در زیر تخته دستگاه تردمیل و به صورت لاستیک های منعطف است. به این ترتیب فشار کمتری به مفاصل زانو و کمر وارد خواهد شد.

برخی از دستگاه های تردمیل با استفاده از سیستم ضربه گیر، موجب به حداقل رسیدن فشار روی مفاصل می شوند؛ این قابلیت با به وجود آمدن حالتی انعطافی ایجاد می شود. این امکان اغلب روی دستگاه های تردمیلی که مجهز به شیب برقی هستند وجود دارد. 

تنظیم شیب دستگاه تردمیل:

حرکت روی دستگاه تردمیل را می توان نوعی شبیه سازی از دو و پیاده روی دانست. روی تردمیل ها، خاصیت شیب مورد استفاده قرار می گیرد. برخی تردمیل ها این ویژگی را به صورت دستی تا حدود 5 درجه دارند. برخی دیگر از دستگاه های تردمیل نیز قابلیت تنظیم شیب را به صورت برقی با استفاده از یک موتور الکتریکی و بین 15 تا 25 درجه دارند.

آنچه که بهتر است در پایان این مقاله بدانید

چنانچه در ابتدای مقاله توضیح داده شد، فرآیند خریداری دستگاه ورزشی تردمیل باید با دقت انجام شود و نکاتی را رعایت کرد. برخی از این نکات را باید از فروشنده محصول درخواست کرد. این مقاله به همین موضوع پرداخته است.

به عبارت بهتر مقاله به چند نکته اشاره کرده است که باید در هنگام خرید دستگاه ورزشی تردمیل مورد توجه قرار گیرند. این به معنای این است که این نکات باید در هنگام فروش تردمیل توسط فروشنده از او سوال شوند. این نکات ویژگی های دستگاه هستند که ممکن است در برندها و مدل ها مختلف با یکدیگر متفاوت باشند.

 

خرید و فروش تردمیل در تردمیل کو

مراجعه به تردمیل کو برای خرید تردمیل باشگاهی  شیوه  ای مناسب برای آگاهی از ویژگی ها و مشخصات هر دستگاه است. این مجموعه افراد مشتری را در جریان همه نکات و مواردی که بهتر است در این رابطه بدانند قرار می دهد تا افراد متقاضی و مشتری با آگاهی بیشتری به خرید بپردازند.

 فروشگاه تردمیل کو

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 275
نمایش همه
علاقه مندی ها ()