بسیاری وقتی تصمیم به خرید یک  تردمیل باشگاهی  می گیرند یا وقتی به باشگاه می روند، به اجزای مختلف آن دقت نمی کنند، درحالی که تردمیل های باشگاهی می توانند ویژگی هایی متفاوت با یکدیگر داشته باشند.

شناخت ویژگی های یک تردمیل خوب باشگاهی به شما کمک می کند که دستگاه بهتری را برای منزل خود خریداری کنید یا از تردمیل بهتری برای ورزش در باشگاه استفاده کنید. اینجا در تردمیل کو این ویژگی ها را به شما معرفی می کنیم.

۱. تسمه تردمیل باشگاهی

یکی از مهم ترین ویژگی های یک تردمیل خوب داشتن تسمه  با کیفیت است. به خاطر ضربه هایی که به تسمه وارد می شود، این قسمت در معرض آسیب های زیادی قرار دارد. چنانچه کیفیت این قسمت پایین باشد، شما مجبور خواهید بود آن را تعویض کنید.

تسمه خوب  از سیلیکون ساخته شده است. در این صورت نیازی به روغن کاری کردن مداوم آن ندارید. روغن کاری شدن تسمه اهمیت زیادی دارد، چون باعث می شود حرکت آن روان تر و حرکات با کیفیت بالاتری انجام شوند.

۲. تخته تردمیل باشگاهی

تخته تردمیل زیر تسمه قرار گرفته است و اهمیت یک تخته خوب در این است که ضربه های ناشی از دویدن را جذب می کند. از دیگر ویژگی های یک تخته اندازه آن است و عموما اندازه تخته تردمیل های باشگاهی بزرگتر از انواع خانگی است . هرچقدر تخته بزرگتر باشد، شما فضای بیشتری برای دویدن خواهید داشت.

۳. قدرت موتور تردمیل باشگاهی

قدرت موتور یکی دیگر از ویژگی هایی است که تردمیل های باشگاهی با کیفیت قدرت بیشتری نسبت به انواع خانگی دارند و در نتیجه عملکرد کلی دستگاه با توجه به کیفیت موتور افزایش میابد.

به علاوه یک تردمیل با داشتن یک موتور قدرتمند توانایی تحمل افراد سنگین وزن را نیز خواهد داشت. و برای این منظور طراحی شده اند که افراد ساعت ها و ساعت ها از آن ها استفاده کنند . قدرت موتور تردمیل باشگاهی می تواند به ۵ اسب بخار یا بالاتر هم برسد.

۴. دوام بالای تردمیل باشگاهی

از آنجایی که معمولا این دسته از تردمیل ها در باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند، افراد زیادی در طول روز با شدت از آن ها استفاده می کنند.

بنابراین، طراحی بدنه و باقی اجزا باید به گونه ای باشد که تا مدت ها دوام بیاورد. بدنه این دستگاه ها از فولاد است. اما بدنه انواع خانگی از پلاستیک است. انواع باشگاهی قادر هستند تا ۴۰۰ پوند وزن را تحمل کنند.

۵. شیب تردمیل باشگاهی

بسیاری از تردمیل های باشگاهی شیب اتوماتیک دارند که حداکثر این شیب بین ۱۰ تا ۱۵ درصد است.

۶. برنامه تمرینات ورزشی تردمیل باشگاهی

بله تردمیل ها می توانند حاوی برنامه ورزشی باشند. تعداد این برنامه ها می تواند محدود یا نامحدود باشد. از دیگر ویژگی های تردمیل  باشگاهی این است که برنامه های آن به زبان های مختلف در دسترس هستند. برنامه هایی به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است، اما می توانید چندین برنامه دیگر را دانلود کنید.

۷. نمایشگر تردمیل باشگاهی

تردمیل های باشگاهی مجهز به نمایشگرهایی هستند که مسافت دویده شده، زمان دویدن، کالری سوزانده، میزان شیب و سرعت را به نمایش می گذارد. صفحات بعضی از این نمایشگرها لمسی هستند.

۸. کنسول تردمیل باشگاهی

اگر با تردمیل آشنایی داشته باشید، می دانید که یکی از مهم ترین اجزای تردمیل کنسول آن است. این قسمت مسئول کنترل تردمیل محسوب می شود.

دکمه های قرار داده شده روی آن می توانند سرعت و شیب را تغییر دهند. بعضی کنسول ها که پیشرفته تر هستند، اسپیکر دارند و می توانند به دستگاه موبایل شما وصل شوند و موسیقی پخش کنند. عده ای دیگر از تردمیل ها مجهز به اینترنت و تلویزیون های با رزولوشن بالا هستند.

۹.گیرنده بیسیم ریتم قلب

در برخی تردمیل های پیشرفته  گیرنده هایی روی قفسه سینه نصب می شوند و ضربان قلب را نمایش می دهند. برای اطلاع از قیمت فروش تردمیل به سایت تردمیل کو مراجعه نمایید. 

۱۰. ضربه گیر تردمیل باشگاهی

یکی از آسیب هایی که هنگام دویدن به بدن وارد می شود، آسیب به زانوها است. زمانی این آسیب به زانوها تحمیل می شود که تردمیل استانداردهای لازم را نداشته باشد و شدت ضربه ای که هنگام دویدن ایجاد می شود، به زانوها انتقال می یابد. در یک تردمیل باشگاهی مناسب باید ضربه گیرهایی تعبیه شده باشند که فشار این ضربه ها را دریافت کند.

۱۱. کلید ایمنی تردمیل باشگاهی

این کلید دو قسمت دارد. یک سر آن به لباس ورزشی شما وصل می شود و سر دیگر آن به جلوی تردمیل. درصورتی که فرد تعادل خود را از دست بدهد، کلیدی که یک سمت آن در تردمیل بود و سمت دیگر آن به لباس شما وصل شده بود، از جای خود در تردمیل خارج می شود و دستگاه از حرکت بازمی ایستد.

۱۲. غلتک های تردمیل

یکی از ویژگی های اصلی یک تردمیل داشتن غلتک های مناسب است. غلتک ها در دو سمت بالا و پایین تردمیل قرار داده می شوند. به وسیله این غلتک ها تسمه دور تخته می چرخد. هرچقدر قطر این غلتک ها بیشتر باشد، دوام و عملکرد تردمیل بیشتر خواهد بود.

در پایان

اگر می خواهید از تردمیل نتیجه مناسبی بگیرید، باید با ویژگی های آن آشنایی داشته باشید. در این مقاله در تلاش بودیم که شما را با این ویژگی ها آشنا کنیم.

یک تردمیل باشگاهی مناسب به گونه ای طراحی شده است که افراد زیادی در طول روز از آن استفاده کنند. بنابراین نسبت به انواع خانگی کیفیت بالاتری دارند. امیدواریم با این مقاله شما را به استفاده بهتر از آن هدایت کرده باشیم.

 فروشگاه تردمیل کو

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()