رایج ترین دستگاه ورزشی مورد استفاده در باشگاه ها و همینطور در خانه ها تردمیل است. به همین دلیل فروش تردمیل همیشه میزان بالایی دارد . افراد بسیاری حتی با بیماری های متفاوت از این وسیله استفاده می کنند.

اگر تا به حال از این وسیله استفاده نکرده اید و شناختی از آن ندارید یا حتی اگر کسی هستید که سال ها است با تردمیل حرکات ورزشی انجام می دهید ، بهتر است این مقاله را در تردمیل آنلاین بخوانید، چون در آن شما را با مزایا و معایب کار با برند های پرفروش تردمیل آشنا می کنیم. فروش تردمیل از طریق سایت این مجموعه ی معتبر انجام می گیرد. 

فروش تردمیل با ذکر مزایای آن

فرقی نمیکند در خانه یا در باشگاه از تردمیل استفاده می کنید، شاید به طور کامل با مزایای آن آشنا نباشید. آشنایی با مزایای آن ممکن نحوه استفاده شما از این دستگاه را تغییر دهد .

۱. استفاده آسان

یکی از راحت ترین شیوه های نگه داشتن تناسب بدن دویدن روی تردمیل است. بسیاری از مردم برای کاهش استرس و رها شدن از فکر و خیال های گوناگون از تردمیل استفاده می کنند.

۲. سطح صاف

سطح صاف تردمیل ها سبب می شود دویدن روی آن ها با کمترین خطر برای شما همراه باشد. این مزیت را زمانی بهتر متوجه می شوید که دویدن در یک محیط باز را تصور کنید. هر لحظه ممکن است پای شما گیر کند و به زمین برخورد کنید. با ورزش روی تردمیل از این ورزش در امان هستید.

۳. کنترل دستگاه

یکی دیگر از مزایای بی نظیر استفاده از تردمیل قدرت کنترل است که با این دستگاه بر عواملی مثل میزان سرعت، شیب و غیره خواهید داشت. بنابراین با توجه به آمادگی بدنی خود می توانید تمرینات خود و تنظیمات آن را تغییر دهید.

۴. امکانات پیشرفته

بعضی تردمیل ها مجهز به سیستمی هستند که روی آن ضربان قلب و کالری سوخته شده به نمایش گذاشته می شود. این اطلاعت در کیفیت تمرینات شما بسیار اهمیت دارند، چراکه به محض مشاهده ضربان غیرعادی قلب می توانید آن را متوقف کنید.

۵. وسیله ای برای چند نفر

اگر یکی از این دستگاه ها را در خانه داشته باشید، همه اعضای خانواده می توانند از آن استفاده کنند.

۶. ورزش کاردیو

دویدن روی تردمیل یک ورزش هوازی است. استفاده از این دستگاه علاوه بر تقویت عضلات دست و پا منجر به بهبود عملکرد قلب و ریه نیز خواهد شد.

معایب تردمیل های پرفروش

در این قسمت ابعاد منفی تردمیل ها حتی تردمیل های پرفروش را بررسی می کنیم.

۱. قیمت بالا

این تردمیل ها به دلیل امکانات ویژه  و پیشرفته ای که در آن ها گنجانده  شده است، قیمت بالایی دارند.

۲. سر و صدا

اگر به دنبال تردمیل برقی با کیفیت هستید، باید خودتان را برای سر و صدای موتور آن آماده کنید. هرچقدر موتور با قدرت بیشتری کار کند، صدای تولید شده بیشتر خواهد بود. بنابراین، قبل از اقدام به خرید آن اعضای خانواده را نیز از این موضوع آگاه کنید.

۳. مصرف برق

فروش تردمیل  برقی بیشتر از نوع دستی است. این دسته از تردمیل ها برای حرکت احتیاج به منبع برق دارند و هرچقدر قدرت موتور بیشتر باشد، مصرف برق افزایش خواهد یافت. پس بهای برق شما به هزینه خانوار اضافه خواهد شد.

۴. اندازه و وزن

اغلب تردمیل ها اندازه و وزن بالایی دارند. قبل از خرید، جای آن ها را در خانه مشخص کنید، چون جابه جایی این وسیله کار راحتی نیست .

۵. تردمیل دستی و سرعت پایین

نوعی از تردمیل ها که به نوع دستی معروف هستند، برای حرکت احتیاجی به نیروی برق ندارند و حرکت آن ها بستگی به حرکت دونده و قدرت پاهای او دارد. به هنگام فروش تردمیل  دستی بهتر است فروشنده این نکته را به خریدار این دسته از تردمیل ها گوشزد کند که سرعت این وسیله به نسبت نوع برقی پایین تر است.

۶. مراقبت مداوم

با خرید یک تردمیل مخصوصا از نوع موتوری شما مجبور هستید از این وسیله نگه داری کنید. البته درصورتی که تمایل داشته باشید در درازمدت از آن استفاده کنید، بدون اینکه شاهد افت کیفیت آن باشید.

قسمت هایی که نیاز به رسیدگی دارند عبارت هستند از موتور آن، تسمه ها و بدنه. اگر از تردمیل به درستی نگه داری نشود، کیفیت قطعات آن و در نهایت کیفیت تمرین های شما افت خواهد کرد. مراقبت از آن شامل تمیز کردن بدنه، روغن کاری تسمه و قسمت های دیگر و تمیز کردن موتور است.

۷. شیب تردمیل

شیب تردمیل فشار زیادی را به عضلات پشتی و جلویی پا وارد می کند. احتمالا زمان نسبتا زیادی طول خواهد کشید که عضلات به شیب عادت کنند.

کلام آخر

اکیدا توصیه می کنیم که به هنگام فروش تردمیل خانگی به مشتریان معایب و مزایای انواع تردمیل ها را ذکر کنید. به این ترتیب افراد قادر خواهند بود تصمیمات بهتری بگیرند. فرقی نمی کند که تردمیلی پرفروش باشد یا نه، هر وسیله ای فارغ از میزان فروش مزایا و معایبی دارد.

از مزایای تردمیل های پرفروش کیفیت بالای و تکنولوژی پیشرفته در آن ها است. اما همین امر یکی از معایب آن را هم رقم زده و آن قیمت بالای این وسیله است. امیدواریم با تهیه این مقاله به شما کمک کرده باشیم که تردمیل مناسب خود را آگاهانه انتخاب کنید.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()