امروزه فواید ورزش کردن بر کسی پوشیده نیست و همواره مزیت های آن به عموم مردم اطلاع رسانی شده است. اما شاید کمتر کسی به ما از مزایای تردمیل باشگاهی اطلاعاتی داده باشد. با گذشت زمان و ایجاد تغییرات در روند ورزش کردن، برای این کار دیگر نیازی به فضای باز نداریم، بلکه در باشگاه یا منزل نیز می توانیم به فعالیت های هوازی یا غیرهوازی بپردازیم.

 تردمیل باشگاهی با داشتن ویژگی های مثبت بیشتری نسبت به دیگر دستگاه های ورزشی، این امکان را برای شما ایجاد می کند که بتوانید به خیالی آسوده به چربی سوزی و حفظ تناسب اندام خود بپردازید. اگر شما هم از مزیت های این وسیله کارآمد بی خبر هستید و قصد دارید از این موضوع اطلاعاتی کسب کنید، در این مقاله تردمیل آنلاین با ما همراه شوید.

فواید تردمیل باشگاهی

در حال حاضر تردمیل ها یکی از اجزای مهم و جداناپذیر هر باشگاهی محسوب می شوند که در مقایسه با مدل های خانگی از امکانات بیشتری از جمله تنظیم سرعت و شیب دستگاه برخوردار هستند. افراد علاقه مند به ورزش هم می توانند با استفاده از این دستگاه ها در باشگاه، به حفظ سلامتی خود کمک کنند. در ادامه به بررسی بعضی از مزایای این تردمیل ها در باشگاه می پردازیم.

1. این تردمیل ها با کمترین احتمال آسیب همراه هستند

شاید برایتان جالب باشد اگر بگوییم استفاده از تردمیل در باشگاه نسبت به دویدن در فضای باز مفیدتر خواهد بود. چراکه وجود پستی ها و بلندی ها در سطح زمین و همچنین سخت بودن این سطح احتمال ایجاد آسیب به مچ پا، زانوها و حتی کمرتان را افزایش می دهد.

باید این موضوع را بیان کنیم که دویدن یا راه رفتن روی تردمیل باشگاهی با وجود سطح نرمی که دارد و البته بدون پستی و بلندی هم است، از آسیب رسیدن به پاها و کمرتان جلوگیری می کند. پس انجام ورزش و داشتن فعالیت در فضاهای بسته مانند باشگاه ها هم می تواند مفید باشد.

2. با این دستگاه شرایط تمرینتان را خودتان تعیین کنید

یکی دیگر از فوایدی که استفاده از تردمیل در باشگاه می تواند برای شما داشته باشد، در دست داشتن شرایط تمرین و فعالیت خودتان است. شما با این تردمیل قادر هستید میزان سنگینی یا سبکی تمرین خود را تعیین کنید.

این دستگاه ها دارای قابلیت های تنظیم سرعت، شیب و زمان دلخواه شما هستند. بر این اساس شما می توانید با توجه به مبتدی یا حرفه ای بودن خود، شرایط دویدن سبک یا شدیدی تنظیم کنید. البته لازم است به این موضوع هم اشاره کنیم که هنگام دویدن روی تردمیل در باشگاه دیگر لازم نیست نگران هوای سرد و بارانی یا گرم و آزاردهنده باشید و با تنظیم دمای محیط در شرایط مطلوب خود به ورزش بپردازید.

3. شبیه سازی شرایط مسابقه توسط تردمیل باشگاهی

از دیگر مزایای استفاده از تردمیل در باشگاه این است که شرایط مسابقات دو را می توان روی آن پیاده کرد. این ویژگی برای افرادی که در مسابقات دو استقامت یا سرعت شرکت می کنند و قصد دارند برای این دوران آمادگی لازم را کسب کنند، بسیار کارآمد خواهد بود.

همانطور که گفته شد، این دستگاه های ورزشی با داشتن گزینه های قابل تنظیم برای سرعت، شیب و مدت زمان تمرین می تواند شرایط مسابقه را برای شما تداعی کند. به خصوص اگر خبر دارید که شرایط شیب زمین و مسیری که قرار است در طول مسابقه طی کنید، چگونه است، به راحتی می توانید آن شرایط را روی دستگاه تنظیم کرده و تمرین کنید.

4. با استفاده از این وسیله روحیه خود را بالا نگه دارید

به طور کلی ورزش کردن در باشگاه نسبت به محیط های دیگر لذت بیشتری به همراه می آورد، چراکه شما در شرایط و مکان اصلی انجام ورزش قرار دارید و ملاحظه می کنید که افراد دیگری هم مانند شما در باشگاه هستند و قصد چربی سوزی یا تناسب اندام دارند.

ورزش کردن به صورت گروهی انگیزه و انرژی شما را دو چندان می کند. حال اگر در باشگاه از تردمیل برای اهداف لاغری خود استفاده کنید که تاثیر فعالیت های شما را بیشتر نیز می کند. به این دلیل که دویدن روی تردمیل بهبود عملکرد مغز شما، شادی و سلامتی بیشتری به همراه دارد.

دلیل این نشاط و حفظ روحیه بالا هنگام استفاده از تردمیل باشگاهی این است که ورزش های هوازی مانند ایروبیک، دویدن یا پیاده روی میزان ترشح اندورفین در مغز را بیشتر می کند. اندورفین همان ماده شیمیایی شادی آور در بدن شما است. حتی در مواردی مشاهده می شود که افراد پس از اتمام مسابقات دو احساس مفرح و خوشایندی دارند که ناشی از ترشح اندورفین در بدن آنها است.

این موضوع که هنگام دویدن روی تردمیل در باشگاه می توانید به موسیقی های شاد و دلخواه خود گوش دهید هم در حفظ روحیه بالا تاثیر مضاعف دارد.

5. تقویت عملکرد قلب، دیگر مزیت این وسیله ورزشی

استفاده از وسایل ورزشی مانند تردمیل که از دسته ورزش های هوازی به شمار می آیند، این ویژگی مثبت را دارند که می توانند باعث افزایش گردش خون در قلب شوند. در پی این عمل اکسیژن بیشتری به بافت ها و عضلات می رسد و درنتیجه بهبود عملکرد قلب و عروق را به همراه دارند.

افرادی که مبتلا به فشار خون هستند، سعی کنند سعی داشته باشند به طور قطع با تردمیل در باشگاه فعالیت کنند، چراکه این کار در کاهش فشار خون آنها تاثیر بسیار مثبتی دارد و البته این مورد هم از ایجاد بیماری های قلبی و خطراتی مانند حمله قلبی پیشگیری می کند.

فواید تردمیل روی قلب باز هم ادامه دارد و آن هم کم شدن میزان کلسترول مضر خون و بیشتر شدن مقدار مفید آن در بدن است. این تاثیر مثبت باعث تمیز شدن عروق از انسدادهای چربی می شود و در نتیجه از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند.

شاید برایتان جالب باشد اگر بگوییم که در اکثر تردمیل ها قابلیت اندازه گیری ضربان قلب وجود دارد و به خصوص در افرادی که دچار ناراحتی های قلبی و عروقی هستند، این ویژگی می تواند برای آنها بسیار کارآمد باشد.

سخن آخر

در این مقاله سعی داشتیم تعدادی از مزیت های تردمیل باشگاهی و خرید تردمیل را برایتان توضیح دهیم که امیدواریم از آن استفاده مطلوبی کرده باشید. با تنظیم کردن قابلیت های متفاوت آن، در هر شرایطی می توانید به فعالیت خود ادامه دهید. ایمان داریم که شما هم با در نظر گرفتن این نکات و ویژگی های مثبت این وسیله ورزشی در باشگاه به سلامتی و اندام ایده آل خود دست پیدا می کنید.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 280
نمایش همه
علاقه مندی ها ()