موارد قابل بررسی در مرکز تعمیر تردمیل

کلمه تعمیرگاه برای هر کسی آشنا است. هر دستگاهی بنابه دلایل خاصی، نیاز به تعمیر دارد. تردمیل نیز از دستگاه های ورزشی حرفه ای می‌باشد که ممکن است به خاطر خرابی های جزئی یا جدی، به مرکز تعمیر تردمیل فرستاده شود. شرکت زمانی اسپرت از جمله شرکت های معتبری است که در زمینه تعمیرات و سرویس تردمیل، فعالیت دارد. در صورتی که تردمیل شما، مشکلی پیدا کرد، می‌توانید با تعمیرکار زمانی اسپرت تماس بگیرید تا تردمیل شما را به مرکز تعمیر تردمیل منتقل کنند و مشکلات آن را رفع کنند. یکی از ویژگی های خوب شرکت زمانی اسپرت این است که به هنگام تعمیر تردمیلتان، تمام قسمت های آسیب پذیر آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. زمانی که یک تردمیل دچار خرابی می‌شود، ممکن است یک یا چند قطعه از آن ایراد پیدا کرده باشد. به همین دلیل به هنگام تعمیر، باید تمام قطعات، مورد بررسی قرار بگیرند تا از آسیب های بعدی جلوگیری شود.

موارد مهمی که در مرکز تعمیر تردمیل توسط تعمیرکار بررسی می‌شوند

یکی از مهم ترین قسمت هایی که در مرکز تعمیر تردمیل و تعمیرکار زمانی اسپرت، مورد بررسی قرار می‌گیرد موتور تردمیل می‌باشد. زیرا این قسمت، نیروی اصلی محرکه تردمیل را تولید می‌کند. از دیگر قسمت های مهمی که باید به هنگام تعمیر تردمیل مورد بررسی قرار بگیرد، تسمه تردمیل می‎باشد. وظیفه این قسمت، حرکت دادن نوار نقاله می‌باشد. برای اطلاع از قیمت فروش تسمه تردمیل به سایت مراجعه فرمایید. 

اگر این قسمت به درستی کار نکند، باید حتما آن را تعویض کرد. زیرا پوسیدگی آن، باعث پاره شدن تسمه می‌شود و آسیب های جدی به دستگاه و ورزشکار وارد می‌کند. البته تعمیرکار زمانی اسپرت، تمامی این قسمت ها را بررسی می‌کند و در صورت وجود هر گونه ایراد، نسبت به رفع آن ها اقدام می‌کند. پنل تنظیمات تردمیل نیز از قسمت هایی است که ممکن است دچار خرابی های مکرر شود. به همین دلیل، با بررسی این قسمت نیز می‌توان ایرادات موجود در آن را رفع کرد.

 زمانی اسپرت

آدرس: بزرگراه جلال آل احمد – خیابان ارمکان 3 – زیر پل یادگار امام

پاساژ پاسارگاد – طبقه اول – واحد 103-31

کد پستی: 1463646935

تلفن تماس:  09353333397 – 02166789281 – 09127666385

دفتر مرکزی: 02166789281

پست الکترونیک: zamanisports@gmail.com

لینک تلگرام:

https://telegram.me/mostafazamanian

لینک اینستاگرام:

https://instagram.com/mostafa.zamanian

مراجعه حضوری همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 7 بعد از ظهر با هماهنگی قبلی

با تشکر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 485
نمایش همه
علاقه مندی ها ()