در این مقاله قصد داریم به اهمیت انجام آنژیوگرافی یا اکوی قلب بپردازیم و اینکه چه افرادی نیازمند به انجام این نوع آزمایش می باشند. آنژیوگرافی با عنوان اکوی قلب نیز شناخته می شود و به واسطۀ ارسال امواج صوتی با فرکانس بالا به صورت اولتراساند صورت می گیرد. تا بدین وسیله بتوان تصاویری از ناحیۀ قبل فرد را ثبت نمود. به طور کلی به این روش اکوی قلب، سونوگرافی تشخیصی قلب و عروق نیز اطلاق می شود. در ادامه بیشتر به شرح جزئیات اجرای اکوی قلب می پردازیم. با توجه به اینکه ساختار قلب از پیچیدگی بالایی برخوردار است و پزشک نمی تواند از روی ظاهر شخص به نوع بیماری فرد پی ببرد و اینکه بسیاری از بیماری های قلبی دارای علائم بالینی یکسان هستند، در نتیجه اجرای آنژیوگرافی بهترین گزینه جهت تشخیص نوع بیماری قلبی فرد به شمار می رود.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی با مدیریت اینجانب توانسته به صورت حرفه ای شرایط لازم را جهت اجرای هر گونه آزمایشات آنژیوگرافی قلب برای مراجعه کنندگان گرامی فراهم نموده است. این مجموعۀ معتبر با در اختیار داشتن کادری مجرب و متعهد قادر به ارائه خدمات اکوکاردیاگرافی قلب متناسب با تجویز متخصص قلب و عروق می باشد.

شرح جزئیات آزمایش اکوی قلب

هنگامی که آزمایش اکوی قلب توسط متخصص صورت می پذیرد، پزشک معالج می تواند با مشاهدۀ نتایج بدست آمده از اجرای آنژیوگرافی به میزان قدرت پمپاژ قلب، نحوۀ عملکرد قلب، ابعاد و شکل قلب، میزان ضخامت دریچه های قلب، وضعیت عملکرد باز و بسته شده دریچه های قلب، نحوۀ خون رسانی به قلب و اینکه چه میزان دریچه های قلب باریک و یا تنگ شده است، وجود تومور و یا رشد عفونی در قسمت های مختلف دریچه های قلب و ... پی ببرد. جهت انجام  آنژیوگرافی و اکوی قلب تحت نظارت یک متخصص، می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی در منطقۀ شرق تهران مراجعه نمائید.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 496
نمایش همه
علاقه مندی ها ()