آشنایی با انواع زغال

شاید به درستی ندانید اما  زغال چینی وارداتی ، یکی از پر مصرف ترین محصولات برای اشتعال است. در گذشته، استفاده از زغال بسیار بیش تر از زمان حال بود. البته هنوز نیز برای موارد زیادی، از زغال سالار سوز جنوب مرغوب استفاده می کنند. زغال چوب دارای کیفیت های مختلفی است که به کیفیت چوب یا مواد اولیه مورد استفاده بستگی دارد.

در واقع برای تولید زغال چینی وارداتی، از چوب اره استفاده می کنند. با توجه به تنوع انواع چوب، زغال های متفاوتی نیز از آن ها ایجاد می شود. در حالی که انواع زغال فشرده، با کیفیت های مختلفی در بازار عرضه می شوند، با این حال شناخت هر کدام از آن ها ضرورت دارد. در صورت شناخت بهتر و دقیق تر انواع زغال سالار سوز جنوب، می توانید در خرید آن دقت عمل بیش تری به خرج دهید. 

ویژگی هایی که یک زغال چینی وارداتی اصل دارد

در حین تولید زغال، روش های متفاوتی را به کار می گیرند. هر کدام از این روش ها، برای تولید نوع خاصی زغال مناسب هستند. امروزه زغال سالار سوز جنوب، جزو برترین تولیدات به حساب می رود. این محصول وارداتی، در برندهای مشهور و شناخته شده،  به مشتریان عرضه می شود.در صورت نیاز به خرید زغال لیمو به سایت این مجموعه مراجعه نمایید. 

زغال چینی وارداتی، ویژگی های به خصوصی دارد. پیش از خرید آن، باید ویژگی های این محصول را به درستی بدانید و با آگاهی کامل، محصول را خریداری کنید:

  • زغال سالار سوز جنوب، پس از سوختن به هیچ عنوان بوی نامطبوع و گاز سمی تولید نمی کند. شاید بتوان گفت که این ویژگی، اصلی ترین و مهم ترین ویژگی آن به شمار می رود.
  • انواع زغال چینی وارداتی، به طور کامل می سوزند و سوخت ناقصی ندارند. می دانید که زغال در صورت ناقص سوختن، می تواند برای محیط زیست خطرناک باشد. همچنین این امر نشان دهنده عدم مرغوبیت محصول است. در صورتی که زغال سالار سوز جنوب برخلاف زغال های نامرغوب، فاقد ویژگی های خطرناک است.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 463
نمایش همه
علاقه مندی ها ()