هدف کلی از طرح های توجیهی

یکی از اصلی ترین دلایلی که ما یک فعالیت و کسب و کار را آغاز نمی کنیم، عدم اطمینان از سودآوری است. در حال حاضر ، تنها مسئله ای که می تواند کمک کننده باشد ، استفاده از  طرح توجیهی است. با کمک این روش، می توانید به طور تقریبی موفقیت یا عدم موفقیت خود را در حوزه کاری متوجه شوید. گروه مهندسین مطصا، شما را در این مسیر یاری می کنند و با ارائه طرح های قوی، نصف مسیر را برایتان هموار می نمایند.

ارائه طرح توجیهی، از الگوریتم های مختلفی پیروی می کند. برای پروژه های بزرگ کاری، نیاز است که از سیستم طرح های توجیهی بهره ببرید. مطمئنا از انجام این کار پشیمان نخواهید شد و برعکس به سود کلانی دست خواهید یافت.

مراحل مختلف طرح توجیهی

اگر یک کسب و کار بزرگ و یا یک شرکت دارید و هنوز اصطلاح طرح توجیهی را نشنیده اید، اطمینان می دهیم که سالانه نصف سودی که باید را به دست نمی آورید. طرح توجیهی مطصا در میان بسیاری از کسب و کارهای بزرگ به رسمیت شناخته شده است.

این طرح اگرچه یک اصطلاح جدید است، اما برای بررسی سودآوری در سال های آتی بسیار مناسب می باشد. در وهله اول باید بدانید ارائه یک طرح توجیهی از چه مراحلی تشکیل شده است. گروه مطصا طی چند مرحله این طرح را برای شما به اجرا در می آورند. برای آشنایی با مراحل مختلف این کار، ادامه مطلب را دنبال کنید:

  • بررسی بازار فروش

طی این مرحله ابتدا بازار فروش محصول توسط گروه مشاورین مطصا بررسی می شود. انواع طرح توجیهی مانند طرح توجیهی پوشاک مردانه تحت برند معتبر ترکیه توسط این مجموعه ارائه می شود. 

  • تخمین میزان سود دهی

حال نوبت به تخمین و بررسی میزان سودآوری کسب و کار مذکور می رسد. در صورت تایید شدن سود دهی سالانه، طرح به مرحله بعدی راه پیدا می کند.

  • بررسی بودجه و تخمین مالی

در این مرحله، نوبت به تخمین میزان بودجه مورد نیاز  و تامین منابع مالی می رسد. گروه مطصا، با دقت فراوانی این مرحله را انجام داده و ضریب احتمال خطا را کاهش می دهد.

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()