اکثر افراد تصور می کنند ایجاد  تولیدی کفش کار راحتی است که نیاز به کسب اطلاعات کافی در این رابطه نیست. به عبارتی این فعالیت در سطح کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و نیاز است که افراد آگاهی کافی نسبت به این موضوع اطلاعات اولیه داشته باشند. از این رو ما قصد داریم در اینجا به برخی از موارد مهم و اساسی که هنگام راه اندازی تولیدی کفش باید بدان توجه گردد، بپردازیم. برخی از مهمترین نکات راه اندازی تولیدی کفش را برای شما بازگو می کنیم تا بیشتر با این نوع کسب و کار آشنا شوید. یکی از روش های اصولی جهت راه اندازی خطوط تولیدی کفش، آگاهی کامل داشتن نسبت به نحوۀ تولید کفش و طراحی انواع کفش زنانه، مردانه و بچگانه می باشد.

اصول اولیه جهت احداث مجموعه تولیدی کفش

تولیدی کفش آرمیس سال های متوالی است که توانسته با موفقیت و تلاش فراوان، خطوط تولیدی  پرفکت استپس ،کفش اسپرت، طبی، پیاده روی، اداری و رسمی را افتتاح نماید. این مجموعه با بهره گیری از تیم کاری مجرب و توانمند، مراحل کار را به صورت اصولی بر اساس تولیدات صنعتی با جزئیات کامل راه سیر کلی این سبک از کسب و کار را آغاز نماید.

قبل از راه اندازی تولیدی کفش، کسب اطلاعات کلی نسبت به مراحل اجرای تولیدی کفش کاری لازم و ضروری می باشد. در حال حاضر توسط متخصصین مقالات متعددی در این رابطه گردآوری شده است. تهیۀ سرمایه لازم برای احداث مجموعۀ تولیدی کفش نیاز به بررسی بیشتر و کاملاً اصولی دارد. انتخاب تولیدی کفش زنانه و یا تولیدی کفش مردانه یکی از مهمترین نکاتی می باشد که از همان ابتدای کار باید بدان توجه گردد. جهت خرید تجهیزات اولیه برای احداث تولیدی کفش حائز اهمیت است و صاحبان این نوع کسب و کار پیش از احداث باید در نظر بگیرند. جهت کسب اطلاعات مکفی می توانید با مهندسین تولیدی کفش آرمیس تماس حاصل نموده و مشورت نمائید.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۹-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 466
نمایش همه
علاقه مندی ها ()