متاسفانه چند سالی است که اکثر افراد به دلایل مختلف با مشکل چاقی و اضافه وزن رو به رو هستند و به همین دلیل آمارها نشان می دهد تعداد مرگ و میر در سطح جهانی بر اساس بیماری های قلبی و عروقی افزایش یافته است که کشور ایران نیز از این موضوع مستثنا نبوده و روز به روز بر تعداد بیماران قلبی و عروقی افزوده می شود و شاهد کاهش سن افراد مبتلا به این بیماری می باشیم. همانطور که می دانید عمده مشکلات و اختلالات بوجود آمده در ناحیه قفسه سینه با چشم مشخص نیست و پزشک متخصص به همین دلیل انجام آزمایشات آنژیوگرافی و اکوی قلب را به بیماران تجویز می نماید.

در حال حاضر توسط کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی به سهولت می توانید مناسب ترین روش تشخیصی در حوزه بیماری های قلبی اعم از آنژیوگرافی قلب، تست ورزشی، اکوی قلب و ... را با استفاده از دستگاه های حرفه ای انجام دهید.

در واقع اجرای اکوی قلب به عنوان یکی از روش های مهم و اساسی در حوزه تشخیص بیماری های قلبی و عروقی می باشد. امروزه افراد راحت تر از گذشته به بیماری قلبی دچار می شوند چون متاسفانه شاهد کاهش فعالیت های جسمی افراد و همچنین استفاده بیش از اندازه از غذاهای فستفودی در رده های سنی نوجوان و جوان می باشیم. به طور کلی در سطح جهانی بستر برای گسترش مشکلات قلبی و عروقی فراهم شده است. بنابراین انجام آنژیوگرافی پیش از درمان از سوی متخصص قلب به بیمار تجویز می شود تا بدین وسیله پزشک معالج بتواند با مشاهده نتایج اکوی قلب، نوع اختلال را تشخیص داده و سپس مناسب ترین روش درمان را برای بیمار به کار گیرد.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی سال های طولانی است که توانسته اراده خود را عزم نموده و بدین وسیله با تجهیز نمودن مجموعه خود به دستگاه های پیشرفته، امکان انجام آزمایش  آنژیوگرافی  قلب را برای مراجعه کنندگان فراهم سازد، ضمن آنکه اجرای اکوی قلب تحت نظارت بهترین متخصص قلب و عروق صورت می گیرد.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 410
نمایش همه
علاقه مندی ها ()