سایه چشم باعث جذاب تر و زیباتر دیده شدن چشم ها می‌شود. برای انتخاب رنگ مناسب این محصول آرایشی باید به عواملی همچون رنگ مو و پوست توجه کرد. سایه چشم در زیر ابرو و بر روی پلک ها مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این محصول باعث درشت تر نشان دادن چشم های ریز و جذاب تر نشان دادن چشم های درشت می‌شود. این محصول جزو لوازم آرایشی شیمیایی چشم می‌باشد. ناگفته نماند که مواد تشکیل دهنده این محصول عوارض و خطرات خاصی را به دنبال ندارد. برای خرید سایه چشم با کیفیت و اصل می توانید به سایت آراشیک مراجعه کنید. ناگفته نماند که لوازم آرایشی و مراقبتی را باید از مکان‌ها و سایت‌های معتبری همچون سایت آراشیک خریداری کرد. سایت آراشیک با توجه به سلیقه شما راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد. مواد تشکیل دهنده این محصول آرایشی مواد نگهدارنده، رنگدانه‌ها، mica، سیلیکات منیزیم و خرده‌های سنگ طلق و ... می‌باشد. در ادامه به انواع سایه‌های چشم و ویژگی‌ها و خصوصیات آن‌ها می‌پردازیم.

انواع پالت سایه

سایه های چشم انواع مختلفی از جمله سایه چشم پودری، مایع، مدادی، کرمی و پیگمنت را شامل می‌شوند. سایه چشم پودری در در اندازه های مختلف و رنگ های متنوع وجود دارد. استفاده از سایه چشم مایع در مقایسه با سایر انواع سایه ها بسیار راحت تر است. خرید ریمل را از این مجموعه با قیمت ارزان تهیه نمایید. 

سایه چشم مدادی ماندگاری بیشتر نسبت به سایر سایه های چشم دارد. سایه چشم کرمی باعث ایجاد برجستگی های بیشتری بر روی پلک می‌شود. ناگفته نماند که انواع سایه های چشم در سایت آراشیک موجود می‌باشد. کار کردن با سایه های پیگمنت بسیار دشوار تر است. زیرا این نوع سایه از بافت بسیار سختی برخوردار است. سایه های چشم دارای رنگ های مختلفی همچون متالیک، اکلیلی، مات، شاین و ساتن می‌باشند. سایت آراشیک تمامی رنگ های سایه چشم را موجود دارد.

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()