کفش نگهبان به عنوان یکی از برندهای معروف کفش کار به شمار می رود. انتخاب کفش ایمنی مناسب تأثیر بسزایی بر روی حفظ سلامت افراد خواهد داشت و به همین دلیل توصیه می شود در انتخاب تجهیزات کار تمام جوانب را مد نظر داشته باشید. همانطور که می دانید و از آن آگاه می باشید عوامل متعددی باعث وقوع حوادث ناگوار در محل کار می شود. بنابراین کارفرمایان موظف به تأمین تجهیزات ایمنی برای کارگران و کارمندان خود می باشند که می توانند از برندهای معتبر آنها را تهیه نمایند.جهت خرید کفش نگهبان می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش وسایل ایمنی در حال فعالیت می باشند و با هدف جلب رضایت مشتریان توانسته اند تجهیزات مورد نیاز آنان را با برندهای معتبر ایرانی و خارجی تأمین نمایند.

مزایای خرید کفش نگهبان

امروزه از کفش های ایمنی نگهبان بسیار استقبال می شود چون از کیفیت بالایی برخوردار هستند. پوتین، کفش و چکمه از انواع کفش کار به شمار می روند که صاحبان مشاغل و عموم افراد می توانند پیش از شروع فعالیت های فیزیکی پر خطر اقدام به خرید کفش نگهبان با امنیت بالا نمایند. بدین ترتیب با تأمین تجهیزات ایمنی مناسب به سهولت می توانید از اعضای مهم بدن محافظت نمائید. هنگام انتخاب و خرید کفش کار نگهبان نیاز است که یک سری نکات مهم در نظر گرفته شود که عبارتند از : قابلیت تنفس پذیری پا، وزن سبک، خاصیت ضد آب داشتن، مقاومت در برابر مواد خورندۀ شیمیایی، مقاومت در برابر ضربات سنگین و ... می باشند.

این نکات مهم و اساسی هستند که هنگام  خرید تجهیزات ایمنی مانند کفش نگهبان بایستی در نظر داشته باشید. البته متناسب با مشاغل مختلف، می بایست کفش کار مناسبی را تهیه نمائید که باعث افزایش عملکرد شما گردد. جهت بررسی دقیق تر و سفارش آنلاین کفش نگهبان می توانید به سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید.

 

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()