زغال سکه ای حاصل تکنولوژی تولید زغال های فشرده می باشد. امروزه با استفاده از ماشین آلات پیشرفته توانسته اند محصولاتی با کیفیت تولید و روانۀ بازار مصرف نمایند. زغال های سکه ای به دلیل شکل ظاهری که دارد طی فرآیند تولید زغال های فشرده تولید و عرضه می شوند. در ادامۀ این متن بدان می پردازیم و اینکه مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ این زغال ها چیست و چگونه تولید می شوند؟ علت استقبال از خرید  زغال سکه ای ، وزن سبک، ابعاد کوچک و انسجام بالای این محصولات می باشد. در همین راستا سالار سوز جنوب توانسته در لیست زغال هایی که عرضه می کنند، فروش ذغال سکه ای را اضافه نمایند.

خرید زغال فشرده سکه ای ارزان

این نوع زغال از جمله ذغال های قالبی به شمار می رود که از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند. از این رو افرادی که به دنبال زغال های با کیفیتی هستند که حرارت یکسان تولید کنند، زغال سکه ای را انتخاب می کنند. لازم به ذکر است که مصارف عمدۀ ذغال سکه ای جهت مصارف استعمال دخانیات می باشد که بتوانند حرارت یکدستی را فراهم نمایند. علاوه بر آنکه این نوع زغال ها بسیار سریع و راحت آتش گرفته می شوند و از پایداری بالا برخوردار هستند. زغال فشرده سکه ای در بازار متقاضیان زیادی دارد و خیلی از افراد تمایل به استفاده از این زغال برای مصارف پخت و پز نیز می باشند و به نوعی از عمر بیشتری برخوردار هستند.

قیمت خرید زغال لیمو سکه ای در سطح بازار ثابت نمی باشد و پیش از خرید زغال می بایست سطح کیفیت و انسجام آنها را مد نظر قرار دهید. خرده چوب، کاه، خاک اره زغال و پوست گرده از متریال اصلی است که جهت تولید زغال های فشرده به کار برده می شوند که در مرحلۀ آخر به صورت سکه ای برش داده و به بازار عرضه می گردد. جهت تهیۀ زغال سکه ای ارزان و با کیفیت می توانید از طریق سالار سوز جنوب اقدام نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()