حفظ سلامت از مهمترین مواردی است که هر فرد می بایست پیش از انجام کار در نظر بگیرد. تجهیزات ایمنی به عنوان وسایل حفاظت فردی مورد استفاده قرار گرفته می شود. افرادی که در صنایع مختلف مشغول به کار می باشند، جهت حفظ سلامت جسمانی نیازمند به رعایت اصولی ایمنی هستند و این امر در اولویت های اصلی یک کارفرما به شمار می رود. متأسفانه عوامل متعددی در محیط های کاری وجود دارد که می توانند عاملی خطرناک برای آسیب رساندن به اعضای مهم بدن محسوب شوند و خرید تجهیزات ایمنی بسیار ضروری می باشد. فروشگاه رادین ایمن از جمله عرضه کنندگان تجهیزات و لوازم ایمنی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته بر حسب نیاز صاحبان مشاغل این نوع تجهیزات را در دسترس آنان قرار دهند.

خرید تجهیزات ایمنی و انواع آن

از آنجایی که تنوع مشاغل در سطح جامعه بسیار می باشد، عوامل تهدید کنندۀ سلامت افراد متفاوت است. در همین راستا عینک ایمن، شیلد محافظ، کلاه ایمنی، دستکش کار، لباس کار، کفش ایمنی و ... به عنوان تجهیزات ایمنی در دسته بندی متفاوت تولید و به بازار عرضه شده اند. بریدگی و قطعی عضو، نابینایی، ناشنوایی، سوختگی و ... تنها برخی از آسیب های جدی هستند که به دلایل مختلف ممکن است سلامت جسمانی افراد را تهدید کند. بدین ترتیب افراد با تأمین تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی می توانند خود را در برابر خطرات جدی که ممکن است حین انجام کار متسمر با آن رو به رو شوند ایمن سازند.

به دلیل تنوع بالای تجهیزات حفاظت فردی، قیمت تجهیزات ایمنی بر اساس جنس و نوع آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب کارفرمایان می توانند متناسب با نوع فعالیتی که راه اندازی نموده اند، اقدام به خرید تجهیزات ایمنی مانند خرید کفش ایمنی نمایند. در همین راستا صاحبان کسب و کار می توانند جهت تأمین وسایل حفاظت فردی به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمایند.

 

 فروشگاه رادین ایمن 

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 399
نمایش همه
علاقه مندی ها ()