مقصود از نوشتن طرح توجیهی، این است که توسط یک تیم مجرب جوانب مختلف یک کسب و کار پیش از احداث آن مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود. همانطور که می دانید در طول روز توسط سرمایه گذاران متعددی شاهد راه اندازی پروژه هایی در زمینه های مختلف می باشیم که نتایج آنها با گذر زمان موفقیت آمیز و یا با شکست رو به رو می شود. قطعاً جهت اجرای پروژه، هزینه های هنگفتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این رو عدم موفقیت یک پروژه می تواند باعث ورشکستگی یک و یا چندین سرمایه گذار گردد. بنابراین بهره گیری از مشاوران متخصص و مطالعۀ گزارشات  طرح توجیهی منطبق بر پروژه می تواند بهترین راهکار برای اطلاع از نتایج اجرای یک سرمایه گذاری باشد. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا به صورت تخصصی در حوزۀ مشاوره و نگارش طرح توجیهی در عرصه های مختلف فعالیت می کند.

نوشتن طرح توجیهی طی چند فاز مجزا

جهت تهیۀ طرح توجیهی مانند طرح توجیهی الیاف شیشه ای می بایست به صورت تخصصی به سئوالات متعددی پاسخ داده شود. با گردآوری نتایج به صورت یک سند داکیومنت و مکتوب می تواند برای سرمایه گذار ارزشمند باشد چون زوایای مختلف اجرای یک پروژه و سرمایه گذاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شود. بدین ترتیب افرادی که در تلاش برای تولید یک محصول جدید و یا راه اندازی کسب و کار جدید می باشند، می توانند از نتیجۀ کار اطمینان حاصل نمایند. بدیهی است سرمایه گذاران با اطلاع از نتایج اجرای پروژه توسط گزارشات طرح توجیهی، می توانند از صرف هزینه های سنگین جلوگیری نمایند. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا طی سال ها فعالیت متوالی با تلاش فراوان توانسته خدمات مشاوره ای و نوشتن طرح توجیهی در حوزۀ مشاغل مختلف منجمله دامپروری، کشاورزی، صنعت ساختمان سازی، ساخت تجهیزات و قطعات خودرو، تولید محصولات مواد غذایی جدید و غیره را به صاحبان کسب و کار ارائه دهند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 437
نمایش همه
علاقه مندی ها ()