واحد گشت به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ حمل و نقل شهری شناخته می شود که توسط افراد مختلف با سرمایه گذاری شخصی تأسیس شده و خدمات رسانی می کنند. قطعاً اتوبوس به عنوان یکی از وسایل نقلیۀ عمومی جهت جابجایی تعداد نفرات بیشتر مورد استفاده قرار گرفته می شود. در همین راستا راه اندازی مرکز واحد گشت به منظور ارائه سرویس اجاره اتوبوس دربستی برای اجرای مراسم خاکسپاری در بهشت زهرا، سرویس ایاب و ذهاب کارکنان، سرویس روزانه مدارس و دانشگاه ها، سرویس برگزاری اردوهای یک روزه و چند روزه صورت گرفته است. واحد گشت تهران از ابتدا فعالیت خود را در حوزۀ خدمات کرایه اتوبوس متمرکز نموده است و با تأمین ناوگان اتوبوس معمولی و VIP همواره تلاش دارد متناسب با نیاز اقشار مختلف جامعه، بهترین سرویس را ارائه دهند.

مزایای بهره مندی از خدمات واحد گشت

این مجموعه واحد گشت به عنوان تخصصی ترین مراکزی است که در سطح شهر آمادۀ خدمت رسانی به همشهریان می باشند. همانطور که از آن مطلع می باشید، جهت حضور در برخی از مراسم نیاز به تهیۀ وسیله نقلیه می باشد. علاوه بر آنکه ارگان های دولتی و خصوصی به منظور رفاه حال کارمندان و یک سری از میهمانان نیازمند به تهیۀ وسیله نقلیه با ظرفیت بالا می باشند که می توانند با آسودگی خاطر از خدمات واحد گشت بهره مند گردند.

جهت اجاره اتوبوس دربستی می بایست چند ساعت و یا یک روز زودتر از تاریخی که بدان نیاز دارید، نسبت به رزرو اتوبوس از طریق واحد گشت تهران اقدام نمائید. چرا که ممکن است در تاریخ مقرر، تمامی اتوبوس ها برای ارائه سرویس های مختلف رزرو شده باشند. در حال حاضر جهت کسب اطلاعات جامع و شرایط دریافت خدمات از سرویس های واحد گشت می توانید با دفتر پاسخ دهی واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

 واحد گشت تهران 

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()