کفش ایمنی همچون کفش های معمولی تولید می شوند ولی به دلیل افزایش سطح ایمنی کفش از متریال مقاوم تری استفاده می گردد. جهت حفاظت از پاها حین کار می بایست کارگران کفش ایمنی استاندارد پوشیده باشند. به طور کلی به کارگیری تجهیزات ایمنی مرز مرگ و زندگی را در اکثر مشاغل تعیین می کند. در گذشته اکثر صدمات و مسدومیت ها بر اثر سوانح مختلف حین فعالیت های فیزیکی انجام می گیرد. قطعی پا، سوختگی، ضرب دیدگی و فرو رفتن اشیاء نوک تیز برخی از حوادثی هستند که هر لحظه ممکن است سلامت افراد را تهدید کند. بنابراین توصیه می کنیم جهت خرید  کفش ایمنی پیش از انجام فعالیت های سنگین اقدام نمائید.

ویژگی های یک کفش ایمنی استاندارد

فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از مراکز توزیع تجهیزات ایمنی در تهران تأسیس شده است و به اقتضای نیاز مشتریان، توانسته محصولاتی با کیفیت عرضه نمایند. این مجموعۀ معتبر با گردآوری این مقاله تلاش نموده تا شما را با انواع کفش ایمنی و ویژگی های این محصول آشنا سازند. در این صورت متناسب با نوع فعالیت و خطری که ممکن است جان شما را تهدید کند، مناسب ترین کفش را تهیه نمائید.

کفش ایمنی بوتیل، کفش کار پلاستیکی، کفش ایمنی کفه فلزی، کفش کار سر پنجه فولادی، کفش ایمنی عایق برق، کفش ایمنی سرپنجه کامپوزیت و ... از جمله انواع کفش ایمنی موجود در بازار به شمار می روند. در نتیجه عموم افراد و کارفرمایانی که تمایل به تهیۀ تجهیزات ایمنی دارند، با توجه به نوع خطراتی که حین کار سلامت پا را تهدید می کند، مناسب ترین کفش کار را خریداری نمایند.

از موارد مهم و اساسی که در زمان خرید کفش ایمنی بایستی بدان تمرکز داشته باشید، این است که فرد هنگام استفاده از آن، احساس راحتی داشته باشد. بدین وسیله متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، می توانید با مراجعه به فروشگاه رادین ایمن اقدام به  خرید دستکش کار و کفش کار استاندارد و با کیفیت نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 458
نمایش همه
علاقه مندی ها ()