زغال حبه ای از جمله زغال های پرفروش در بازار محسوب می شود چون زمان آماده سازی آن بسیار آسان است. در این پست قصد داریم شما را با نحوۀ تولید ذغال حبه ای آشنا سازیم، تا مواقع لزوم بتوانید مناسب ترین زغال را تهیه نمائید. جهت تولید زغال حبه ای از دستگاه های مخصوص بهره گرفته می شود که قابلیت برش زنی قالب زغال را در ابعاد مکعب کوچک و یا درشت داشته باشند. برخی از تولید کنندگان زغال تلاش نموده اند با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته، محصولاتی جدید تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. در همین راستا شاهد فروش زغال حبه ای در ابعاد مختلف می باشیم. مجموعۀ سالار سوز جنوب نیز متناسب با نیاز مشتریان، توانسته در لیست محصولات مجموعۀ خود، ذغال حبه ای عرضه نمایند.

مهمترین ویژگی های ذغال حبه ای

ترکیبات به کار رفته برای تولید زغال های حبه ای تأثیر مستقیم بر روی ویژگی های آن دارد. در نتیجه هنگام تهیۀ زغال کبابی و یا زغال جهت استعمال دخانیات، کیفیت زغل را می بایست در نظر بگیرید. هر چه انسجام زغال بیشتر باشد، قطعاً دوام بیشتری برای تولید حرارت یکنواخت خواهد داشت. بدین وسیله متناسب با نوع مصرفی که مد نظر دارید، توصیه می کنیم زغال با کیفیت را از طریق مراکز توزیع زغال خریداری نمائید.

از مهمترین ویژگی های زغال حبه ای می توان به شیوۀ تولید آسان آن اشاره نمود. با کمترین دور ریز مواد اولیه می توان با استفاده از ماشین آلات پیشرفته اقدام به تولید ذغال حبه ای نمود. از دیگر خواص این نوع زغال می توان به فاقد آلایندگی و دودزا بودن آن اشاره نمود. ضمن آنکه ایجاد جرقه، دود، بو و حساسیت نمی کند و در مدت زمان کوتاهی می توان حجم زیادی زغال های حبه ای تولید نمود. جهت خرید زغال سکه ای و زغال حبه ای با قیمت ارزان و کیفیت عالی می توانید با مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس بگیرید.

 

 سالار سوز جنوب

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 372
نمایش همه
علاقه مندی ها ()