طرح توجیهی پلنی برای شروع یک کسب و کار در حوزه های مختلف به شمار می رود. به طور کلی در یک جمله می توان گفت : طرح توجیهی ، گزارشی است که توجیه پذیری اجرای یک طرح و سرمایه گذاری را در ابعاد مختلف منجمله بازار، فنی و مالی به طور دقیق مورد بررسی و مطالعه قرار می دهد. مطالعات بازار، توجیه پذیری فنی و تجزیه و تحلیل مالی سه عامل اصلی هستند که بر اساس نتایج بدست آمده اقدام به نگارش طرح توجیهی می نمایند. در همین راستا گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تلاش نموده از ابتدا نیروی کارآمد و متخصص خود را در حوزۀ ارائه خدمات مشاوره، برنامه ریزی و گزارش نویسی طرح توجیهی گردآوری نماید.

ارکان اصلی گزارش طرح توجیهی  

در ابتدا مطالعۀ امکان پذیری یک طرح به عنوان گام نخست مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شود. در واقع این پروسه با هدف یافتن نقاط ضعف و قوت یک پروژۀ پیشنهادی در تجارت های مختلف صورت می پذیرد. مشخص نمودن منابع مورد نیاز و بررسی چشم انداز موفقیت پروژه از اهداف اصلی گزارش نویسی طرح توجیهی مانند طرح توجیهی سنگ بری محسوب می شود. هدف از انجام طرح توجیهی پاسخ دادن به این پرسش است که آیا طرح انتخابی شما، ارزش صرف زمان، تلاش و سرمایه گذاری را دارد یا خیر؟

هزینۀ نگارش طرح توجیهی به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به ابعاد پروژه، تحقیقات صورت گرفته و نوع سرمایه گذاری اشاره نمود. البته جهت کسب اطلاعات تخصصی و مشاوره با کارشناسان فنی می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید. این مجموعه سال های متوالی است که در حوزۀ پشتیبان سرمایه گذاری حرفه ای فعالیت دارد و همواره به عنوان مشاور و برنامه ریز پروژه های کوچک و بزرگ، رزومۀ کاری موفقیت آمیزی را ثبت نموده اند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 384
نمایش همه
علاقه مندی ها ()