زغال لیمو سکه ای همانند هر نوع زغال دیگری متقاضیان خاص خود را در سطح شهر دارد. همانطور که می دانید با گذشت زمان و افزایش شهر نشینی، روز به روز بر میزان تقاضای زغال در بازار افزوده می شود چون امکان دسترسی به چوب خشک و ایجاد آتش به روش قدیمی وجود ندارد. بنابراین در سطح جهان صنعت تولید و فروش زغال رونق و توسعه پیدا کرد. امروزه در سطح بازار می توانید شاهد فروش زغال لیمو سکه ای  و دیگر قالب ها باشید. بدین ترتیب مجموعۀ سالار سوز جنوب بر اساس نیاز بازار، توانسته اند شرایط مناسبی را برای خرید انواع ذغال لیمو، انجیر، توت و دیگر چوب های رایج و با کیفیت فراهم آورند.

مهمترین ویژگی های ذغال لیمو سکه ای

از ویژگی های بارز ذغال لیمو سکه ای می توان به سوختن آرام و یکنواخت آنها اشاره نمود. به همین دلیل افرادی که دارای سفره خانه، کافه های سنتی و قهوه خانه هستند تمایل به خرید زغال لیمو دارند. بدون شک انتخاب نوع زغال می تواند بر روی تداوم شعلۀ آتش داشته باشد. جنس چوب و نحوۀ تولید بر روی کیفیت زغال تأثیرگذار می باشد. بدیهی است که در سطح بازار شاهد عرضۀ زغال لیمو سکه ای به صورت بسته بندی باشیم که افراد مختلف متناسب با میزان مصرف و صرفه جویی در هزینه ها، مقدار معینی از این نوع زغال را تهیه نمایند.

از ویژگی های یک زغال لیمو سکه ای درجه یک می توان به عدم ایجاد جرقه، گاز سمی و دود اشاره نمود. زغال های لیمو در زمان سوختن بوی مطبوعی را از خود ساطع می کنند. به همین دلیل اکثر افرادی که قصد خرید زغال برای مصارف استعمال دخانیات دارند، ذغال لیمو سکه ای را انتخاب می نمایند. جهت سفارش اینترنتی خرید زغال قلمی و سایر زغال ها می توانید با واحد فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس بگیرید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 411
نمایش همه
علاقه مندی ها ()