جهت راه اندازی تولیدی کفش ، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم ضرورت دارد که ما قصد داریم در این پست به برخی از این موارد به صورت مختصر اشاره نمائیم. به طور کلی فرآیند تولید کفش به صورت صنعتی و سنتی صورت می گیرد. افرادی که قصد سرمایه گذاری در حوزۀ تولید کفش دارند، در ابتدا یک سری تحقیقات و بررسی های اولیه را انجام می دهند. همانطور که می دانید کفش به عنوان یکی از پوشاک اصلی بانوان و آقایان به شمار می رود. بدیهی است که شاهد راه اندازی مراکز تولیدی کفش در سراسر کشور باشید. تولیدی کفش آرمیس نیز با هدف عرضۀ محصولات با کیفیت فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته در لیست محصولات تولیدی، انواع کفش زنانه و مردانه را در مدل های متنوع و شیک عرضه نمایند.

تولیدی کفش پرفکت استپس در مدل های شیک

زیرۀ کفش، رویه، پاشنه، تخته کفش، کفی، لایه میانی تخته و کفی از جمله قسمت های مختلف کفش به شمار می روند که یک تولیدی کفش می بایست در ابتدای کار حرفه ای خود، انواع ابزارآلات و دستگاه های تخصصی مورد نیاز خود را تهیه نمایند. لازم به ذکر است که یک تولیدی کفش موفق با تهیۀ مواد اولیۀ مرغوب و همچنین طراحی کفش در مدل های شیک و جوان پسندانه نظر مصرف کنندگان را به خود جلب نماید. امرزه در سطح بازار شاهد فعالیت مجموعه های تولیدی کفش با برندهای مختلف می باشیم که رقابت شدیدی میان آنها ملاحظه می شود.

اگر به دنبال سرمایه گذاری در زمینۀ تولیدی کفش زنانه و یا مردانه هستید، می توانید در ابتدا از تجربیات افراد متخصص بهره مند شوید. بدون شک تمایز میان مراکز تولیدی کفش را می توانید از طریق کیفیت محصولات تشخیص دهید. تولیدی کفش آرمیس چندین سال است که توانسته با تولید  پرفکت استپس در مدل های زنانه و مردانه رضایت مندی افراد را جلب نمایند.

  تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۹-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 434
نمایش همه
علاقه مندی ها ()