فاکتورهای متعددی در حوزۀ گزارش نویسی  طرح توجیهی مد نظر قرار گرفته می شود تا بتوانند توجیه پذیری پروژه های سرمایه گذاری را مشخص نمایند. معمولاً طرح توجیهی به گزارشی اطلاق می شود که جوانب مختلف اجرای یک پروژه در زمینه های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شوند. جمع آوری این گونه اطلاعات تخصصی و گسترده تنها به کسب و کارهای نوپا اختصاص ندارد، بلکه در راستای توسعۀ مشاغل قدیمی نیز صورت می پذیرد. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا در طول سال ها فعالیت حرفه ای، توانسته به عنوان یکی از مراکز مشاوره کسب و کار موفق به تجزیه و تحلیل بازار و در نهایت نگارش طرح توجیهی گردند.

با توجه به اینکه اکثر صاحبان کسب و کار علاقه ای به سرمایه گذاری در اجرای پروژه های ناموفق ندارند، انجام مشاوره و برنامه ریزی تخصصی تحت عنوان طرح توجیهی بهترین راهکار برای پیشگیری از این اتفاق می باشد. به طور کلی عناوین اصلی گزارش طرح توجیهی به جنبه های مختلف اجرای یک پروژه اختصاص داده می شود. میزان تقاضا برای نوع سرمایه گذاری، تخمین هزینه و سرمایۀ مورد نیاز برای اتمام موفقیت آمیز پروژه و وضعیت اقتصادی بازار در کنار مدت زمان دست یافتن به سود خالص از جمله مباحث اصلی نگارش طرح توجیهی به شمار می روند.

بدین ترتیب افرادی که قصد راه اندازی یک پروژه و یا کسب و کار جدید را دارند، می بایست نسبت به گزارش نویسی طرح توجیهی کوشا باشند. مشخصات مجری طرح، بررسی اقدامات لازم در خصوص مجوزهای قانونی، مشخصات محصول یا خدمات پروژه تنها برخی از مواردی هستند که بخشی از فهرست گزارش طرح توجیهی را به خود اختصاص می دهند. جهت سفارش نگارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی لوله پنج لایه می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل گرفته و مشورت نمائید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()