آموزش از راه دور رهیافتی اثربخش در سیستم آموزش جهانی محسوب می شود. قطعاً در دهه های اخیر شاهد رشد سیستم آموزش از راه دور در سطح جهانی می باشیم که در ایران نیز چند سال اخیر بیشتر نتایج آن را شاهد هستیم. قطعاً با رشد روز افزون اینترنت و گسترش این بستر پهناور در سراسر کشور، برخی از افراد با نگاهی هوشمندانه پا به عرصۀ توسعۀ سیستم آموزش از راه دور و مجازی گذاشته اند. تجزیه و تحلیل های فراوان در سطح جهان نشان داده، راه اندازی سیستم آموزش از راه دور می تواند باعث رشد فرهنگ و همچنین تحصیلات در جامعه های مختلف گردد و در همین راستا مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به عنوان یکی از اولین مؤسسات در حوزۀ آموزش از راه دور دارای سابقۀ درخشان می باشد.

مزایای آموزش از راه دور در دنیای امروز

جهت دست یافتن به اهداف والا نیاز به کسب آموزش و مهارت دارد و به همین دلیل برای عموم افراد آموزش حائز اهمیت است. به طور کلی می توان گفت: آموزش از راه دور جزء رویکردهای نوآورانه در سیستم های آموزش و پرورش محسوب می شود. قطعاً جامعه ای که بتواند از این بستر در توسعۀ سیستم آموزشی بهره گیرد، می تواند با رشد افراد تحصیلکرده و همچنین رشد فرهنگ رو به رو شود. بدون شک توسعۀ فرهنگ آموزش از راه دور می تواند تأثیر مستقیم بر روی آیندۀ آن جامعه داشته باشد.

به عبارتی فرصت مناسبی برای خانواده هایی است که امکان فرستادن حضوری فرزندان خود به مدارس ندارند. بدین ترتیب وجود مدارس آموزش مجازی می تواند به آنان کمک کند تا از این فرصت، برای ادامه تحصیل فرزندان خود استفاده نموده و مانع از ترک تحصیل آنان گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی ثبت نام و هزینۀ شهریه در مقاطع مختلف می توانید با دفتر مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید.

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 438
نمایش همه
علاقه مندی ها ()