طرح توجیهی بدون شک همان تدوین طرح کسب و کار و یا یک سرمایه گذاری جدید می باشد. این نوع کسب و کارها می تواند به مشاغل خانگی، تولید و فروش محصولات جدید و کارهای خدماتی اختصاص یابد. اجرای طرح توجیهی نیاز به ممارست و به نوعی تحقیق و تفحص فراوان دارد که می توانید با کارشناسان فنی در این حوزه مشورت نمائید. با توجه به گستردگی مباحث در حوزۀ یک سرمایه گذاری، بایستی تمام جوانب را به طور دقیق در نظر بگیرید و بدون شک در گزارش  طرح توجیهی ، توسط متخصصین امر به صورت مجزا مکتوب می گردد. جهت مشاوره تخصصی در حوزۀ انواع طرح توجیهی با سرمایه گذاری تک نفره و چند نفره می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی بر اساس راهکارهای جدید

به طور کلی نگارش طرح توجیهی دارای یک پلتفرم مشخصی است که توسط متخصصی و مجربین امر به صورت مرحله به مرحله مکتوب می گردد. قطعاً جمع آوری اطلاعات و نوشتن طرح توجیهی توسط افرادی خبره و مطلع به تحریر در می آید. بدین ترتیب می توانید یک طرح توجیهی را متناسب با مشاغل مختلف، متفاوت مشاهده نمائید. امروزه مجوزهای قانونی در خصوص تحریر و نگارش طرح توجیهی به صورت جامع گردآوری می شود.

مشخصات محصول و خدمات، مشخصات مجری طرح، تبیین و سودآور بودن طرح، برآورد سرمایه اولیه، هزینه های استهلاک و حمل و نقل و ... برخی از موارد مهم و اساسی هستند که تحت گزارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی تایر خودرو سنگین گردآوری می شوند. بدون شک گردآوری چنین مطالبی به افراد کمک می کند که بتوانند از آیندۀ سرمایه گذاری خود مطلع گردند و در صورت لزوم نسبت به تغییر سبک سرمایه گذاری برنامه ریزی صحیح داشته باشند که گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا می تواند با تجربۀ درخشانی که در این حوزه کسب نموده اند، شما را یاری نمایند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()