طرح توجیهی پیش از آغاز یک پروژه در زمینه های مختلف گردآوری و مورد استفاده قرار گرفته می شود و به دلیل اهمیتی که این موضوع مهم دارد، مقالۀ این هفته را بدان پرداخته ایم. نیاز است که مطالعات اولیه نسبت به دلایل و اهداف اجرای یک پروژه گردآوری شود تا به نوعی مهندسین بتوانند مشکلات و چالش های پیش روی آن را شناسایی و سپس بهترین راهکارها را برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی طرح ریزی نمایند و بنابراین تمامی این مراحل به صورت طرح توجیهی نوشته و جمع آوری می شوند. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا به دلیل داشتن سابقۀ طولانی در این حوزه، همواره آمادۀ ارائه هر گونه خدمات مشاوره ای و نگارش طرح توجیهی  با موضوعات مختلف به صورت آماده و یا سفارشی می باشند.

مهمترین مزایای نگارش طرح توجیهی

به طور کلی افرادی که در صدد برای راه اندازی و اجرای فعالیت های جدید و یا گسترش کسب و کار خود هستند، بایستی ایده و طرح های خود را تحت عنوان طرح توجیهی به صورت تخصصی و کاملاً مهندسی شده مورد بررسی و بازبینی دقیق قرار دهند. بدین ترتیب افراد متخصص با در نظر گرفتن تمام جوانب مرتبط به اجرای یک پروژۀ جدید اقدام به تهیۀ گزارش طرح توجیهی می نمایند. معانی مختلفی برای تعریف طرح توجیهی بیان می گردد.

نگارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی احداث سالن پاتیناژ به عنوان روشی در راستای ارزیابی عملی و همچنین مطلوب بودن اجرای یک سرمایه گذاری جدید می باشد. در واقع بیش از اینکه زمان و هزینه ای را صرف اجرای یک پروژه جدید و یا گسترش آن نمائید، بایستی میزان موفقیت آن طرح را به صورت طرح توجیهی تجزیه و تحلیل نموده و در نهایت تعیین نمایند. قطعاً در این صورت می توانند از آغاز پروژه های ناموفق به میزان قابل توجهی جلوگیری کنند. جهت سفارش طرح توجیهی و دریافت خدمات مشاورۀ کسب و کار می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس بگیرید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()