دستگاه جلوگیری از پارس سگ را می توانید تنها از طریق برخی از مراکزی که به صورت تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات طبیعت گردی و لوازم حیوانات فعالیت می کنند خریداری نمائید. این نوع دستگاه بر اساس تکنولوژی روز و از طریق امواج صوتی در طول موج معین کار می کند. بدین ترتیب افرادی که با پارس های بی موقع سگ های خود رو به رو هستند، می توانند با خرید دستگاه جلوگیری از پارس سگ، بر این موضوع کنترل داشته باشند. مجموعه طبیعت نو یکی از مراکز بزرگ و شناخته شده در حوزۀ فروش تجهیزات طبیعت گردی است که توانسته اند در لیست محصولات پرفروش خود، دستگاه جلوگیری از پارس سگ را در طول موج مختلف در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

خرید دستگاه جلوگیری از پارس سگ در تهران

دستگاه ضد پارس و آرام کننده سگ بسیار کاربردی است و به همین دلیل شاهد گسترش کاربرد و خرید دستگاه جلوگیری از پارس سگ در سطح بازار می باشیم. در زمانی که در منزل حضور ندارید، این دستگاه می تواند کاربردی باشد و به نوعی مانع از خارج شدن صدای سگ به بیرون از منزل گردد. در نتیجه یک مهار کنندۀ مناسب برای افرادی است که دارای سگ خانگی هستند.

فروش دستگاه جلوگیری از پارس سگ همراه با دفترچه راهنما و دستورالعمل های کاربردی صورت می پذیرد. بدین وسیله بدون کمترین آسیب رساندن به سلامتی حیوانات، می توان آنها را مهار نمود. به نوعی از گسترش صدای سگ در ساختمان جلوگیری کرد.

در واقع ساکنینی که دارای سگ خانگی هستند و در محیط های بسته همچون آپارتمان ها زندگی می کنند، می توانند با خرید دستگاه ضد پارس سگ ، محیط آرامی را برای خود و همسایگان فراهم آورید. جهت بررسی بیشتر و مشاهدۀ مشخصات فنی دستگاه ضد پارس سگ می توانید به سایت مجموعه طبیعت نو مراجعه نموده و کاربردی ترین دستگاه را خریداری نمائید.

 مجموعۀ طبیعت نو 

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو سابق، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن: 33945836-021

09125491251

ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 الی 20

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()