زغال لیمو قلم از پرفروش ترین انواع زغال موجود در بازار محسوب می گردد چون در ابعاد بزرگ تولید و عرضه می شوند. فروش زغال لیمو قلم بیشتر مورد استقبال افرادی که خواستار تهیۀ زغال کبابی هستند، صورت می گیرد. بدون شک کاربرد گستردۀ زغال را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید چون شرایط برای آتش روشن نمودن توسط چوب درختان فراهم نمی باشد. در نتیجه افرادی که خواستار تهیۀ کباب در محیط های شهری، پارک ها و دیگر فضاهای باز هستند، خرید  زغال لیمو قلم را به آنها پیشنهاد می دهیم. در صورت تمایل به خرید زغال قلمی با کیفیت و مرغوب به صورت بسته بندی کارتنی می توانید با مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید و نیاز خود را سفارش دهید.

خرید زغال لیمو قلمی درجه یک

فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید زغال وجود دارد که می توان به کیفیت و جنس آنها اشاره نمود. عمدتاً خرید زغال لیمو قلم بیشترین تقاضا را دارد چون هنگام سوختن، بوی مطبوع از آن متساعد می شود. ضمن آنکه ماندگاری بالایی دارند و خاکستر کمتری را تولید می کند. معمولاً گفته می شود : زغال های باکیفیت، فاقد انتشار دود و گاز سمی هستند. بنابراین هنگام خرید زغال لیمو قلمی می توانید در سطح بازار، محصول با کیفیت و مرغوبی را خریداری نمائید.

 زغال لیمو قلمی علاوه بر کاربری که برای پختن کباب و طباخی دارد، جهت استعمال دخانیات نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدون شک فروش زغال لیمو قلمی را در سطح بازار مشاهده نموده اید که در مواقع لزوم با مراجعه به مراکز عرضۀ زغال همچون مجموعۀ سالار سوز جنوب، متناسب با نیاز مصرفی می توانید زغال قلمی تهیه نمائید. از دیگر ویژگی های قابل توجه زغال لیمو قلم می توان به ماندگاری بالای آنها اشاره نمود که حرارت یکنواختی را تولید می کنند.

سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()