زغال از جمله مواد اولیه ای است که شاهد به کارگیری آن در صنایع مختلف و همچنین مصارف خانگی می باشیم.  زغال لیمو سفره خانه ای نیز از انواع زغال موجود در بازار به شمار می رود که جهت مصارف قلیان و استعمال دخانیات به کار برده می شود. نکات متعددی در خصوص انتخاب زغال لیمو با کیفیت وجود دارد که بایستی اطلاعات مکفی در این رابطه بدست آورید.

خرید زغال لیمو سفره خانه ای سنتی و مزایای آن

زغال ها به روش های سنتی و صنعتی تولید می شوند و به همین دلیل هنگام خرید زغال لیمو سفره خانه ای بایستی توجه ویژه نسبت به کیفیت محصولات داشته باشید. مجموعۀ سالار سوز جنوب از فروشندگان مطرح در حوزۀ زغال می باشند که توانسته شرایط مناسبی را خرید زغال به صورت غیر حضوری برای مشتریان فراهم آورند.

فروش زغال لیمو سفره خانه ای را می توانید در دسته بندی های چوب طبیعی و مصنوعی یا همان فشرده مشاهده نمائید. مقصود از زغال لیمو سفره خانه ای طبیعی، این است که مواد اولیه به طور مستقیم از چوب درختان بدست آورده می شود لیکن زغال لیمو سفره خانه ای فشرده از ترکیب مواد ضایعات چوب یا همان خاک اره، پودر زغال و پوست گردو، بادام و دیگر انواع میوه تولید می شوند.

از این رو شاهد عرضۀ زغال لیمو سفره خانه ای با کیفیت های متفاوت می باشیم که هنگام   خرید زغال قلم ، بایستی این نکتۀ مهم در نظر گرفته شود. از ویژگی های شاخص زغال لیمو سفره خانه ای می توان به عدم تولید دود و گاز سمی اشاره نمود. ضمن آنکه هنگام سوختن، بوی مطبوع مرکبات متساعد می شود که باعث محبوبیت آن نسبت به دیگر انواع زغال موجود در بازار شده است. در صورت تمایل به خرید زغال لیمو سفره خانه ای با کیفیت می توانید به طور مستقیم با مرکز فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس گرفته و خرید نهایی خود را ثبت نمائید.

سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()