کفش ایمنی یکی دیگر از مهمترین وسایلی است که در لیست تجهیزات ایمنی مشاهده می شود. از مهمترین فاکتورهایی که در تولید کفش ایمنی بایستی رعایت گردد، نکات بهداشتی و ارگونومیکی پا می باشد. از آنجایی که تمامی اعصاب بدن در قسمت کف پا متمرکز هستند، بدون شک حفظ سلامت پاها، به فرد کمک می کند که بتواند فعالیت های خود را با آرامش بیشتری انجام دهد. فروش   کفش ایمنی بر اساس نوع کاربردی که می توانند داشته باشند در دسته بندی مختلف انجام می پذیرد. فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ فروش تجهیزات ایمنی به شمار می رود که توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به عرضۀ انواع کفش ایمنی گردند.

اجزای تشکیل دهندۀ کفش ایمنی  

کفش ایمنی از اجزای مختلفی تشکیل شده که می توان به زیرکفش، رویه، سرپنجه، آستر، نخ دوخت، بند کفش، کف داخلی و طراحی قالب اشاره نمود. در همین راستا، تفاوت کفش کار و کفش معمولی بر مبنای متریال به کار رفته در طراحی آنهاست. رعایت نکات بهداشتی و ایمنی از مهمترین مواردی است که هنگام تولید کفش ایمنی بایستی در نظر گرفته شوند.

عمدتاً استفاده از کفش نامناسب و غیر استاندارد می تواند در انجام فعالیت های روزانۀ شخص اختلال ایجاد نماید. همانطور که آگاه هستید، در برخی از مشاغل، ممکن است اتفاقاتی منجربه وقوع صدمات جدی به اعضای مختلف بدن همچون پاها، سر، دستان و ... گردند. بدین ترتیب با بهره گیری از تجهیزات ایمنی، به سهولت می توانید سلامت خود را حفظ نمائید.

هنگام خرید دستکش کار و کفش ایمنی بایستی جنس به کار رفته برای اجزای مختلف آن را در نظر بگیرید. به عبارتی کفش ایمنی عایق برق، کفش ایمنی عایق حرارت، کفش ایمنی ضد لغزش، کفش ایمنی ضد اسید، چکمه، پوتین و ... از جمله انواع کفش ایمنی هستند که از طریق مراکز توزیع تجهیزات ایمنی همچون فروشگاه رادین ایمن، می توانید در طرح های متفاوت و قیمت ارزان خریداری نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()