آموزش از راه دور بهترین راهکار برای ایجاد تغییرات در سیستم آموزشی است که در دهۀ اخیر بیشتر شاهد اجرای آن هستیم. همانطور که می دانید عوامل متعددی وجود دارد که برخی از افراد نتوانند فرصت لازم برای حضور فیزیکی در مدارس داشته باشند و بدین ترتیب باعث گردیده هر سال شاهد ترک تحصیل بسیاری از دانش آموزان در سراسر کشور باشیم. لازم به ذکر است که شاهد راه اندازی مدارس  آموزش از راه دور در سطح جهان هستیم ولی در ایران، تنها مدت زمان کوتاهی است که شاهد ارائه خدمات الکترونیکی می باشیم. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها بیش از سی سال است که با تأمین تجهیزات دیجیتالی و مدرسین خبره، امکان خدمات آموزش از راه دور را در مقاطع دبیرستان و همچنین راهنمایی مهیا نمایند.

جلوگیری از ترک تحصیل با آموزش از راه دور

به طور کلی ارائه خدمات آموزش مجازی لازمۀ گسترش علم و دانش به سراسر کشور می باشد. بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و بستر اینترنت به عموم افراد اجازه می دهد که بتوانند بر سطح دانش خود افزوده و در نتیجه از پیشرفت تحصیلی غافل نمانند. راه اندازی سیستم آموزش از راه دور در عصر دیجیتال و ارتباطات ضرورت دارد و در گذشته تنها دانشگاه ها و مجمع های علمی از آن بهره مند بودند ولی امروزه بسیاری از مدارس به این سیستم تجهیز هستند.

تجهیزات اولیه که بایستی برای بهره مندی از مدارس آموزش از راه دور در اختیار داشته باشید عبارتند از بستر اینترنت، دستگاه دیجیتالی (همچون : لپ تاپ، موبایل، کامپیوتر و یا تبلت) و نرم افزار مخصوص می باشد. بدین ترتیب عموم افراد به سهولت می توانند از خدمات مدارس  آموزش مجازی  در راستای پیشترفت تحصیلی و جلوگیری از ترک تحصیل فرزندان خود استفاده نمایند. هم اکنون می توانید با ثبت نام در مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها، مناسب ترین شرایط تحصیلی با سیستم آموزش مجازی را برای فرزندان فراهم آورید.

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()