زغال لیمو از رایج ترین زغال های موجود در بازار به شمار می رود که مصرف روزانۀ افراد را دربرمی گیرد. عمدۀ مصارف اصلی زغال لیمو، استعمال دخانیات و امور طباخی می باشد. این نوع زغال با استفاده از چوب درختان مرکبی همچون انواع لیمو، نارنج، پرتقال و ... تولید می شوند و به همین دلیل هنگام سوختن، بوی مطبوعی از آنها متساعد می شود. اگر در صدد برای خرید زغال لیمو می باشید، آگاهی داشتن از ویژگی های یک زغال درجه یک، به شما کمک می کند که بتوانید این خرید را انجام دهید. مجموعۀ سالار سوز جنوب از جمله مراکزی است که به صورت تخصصی در زمینۀ تأمین و فروش انواع زغال لیمو در حال فعالیت می باشند و می توانند محصولات با کیفیتی را در اختیار عموم مشتریان قرار دهند.

خرید زغال لیمو و قیمت آن

در نظر گرفتن یک سری نکات مهم به افراد کمک می کند که بتوانند با خرید محصول با کیفیت، رضایت مندی بیشتری داشته باشند. ضمن آنکه می توانند آتش مورد نیاز خود را بدون کمترین نقصان تأمین نمایند. اگر در صدد برای خرید زغال لیمو می باشید، متناسب با نوع مصرفی که دارید، امکان خرید زغال لیمو سکه ای، زغال لیمو قلمی و زغال لیمو حبه ای برای شما فراهم می باشد.

با این تفاسیر، با آسودگی خاطر قادر به تأمین زغال های مورد نیاز خود می باشید. به طور کلی با انتخاب و خرید زغال لیمو مرغوب، مدت زمان طولانی تر می توانید از مزایای آن بهره مند گردید. امروزه به سهولت می توانید با قیمت ارزان و کیفیت  مرغوب، بهترین زغال لیمو را در ابعاد متفاوت خریداری نمائید. بنابراین قیمت  فروش زغال لیمو سفره خانه ای نیز بر اساس میزان کیفیت و مدل آن تعیین می گردد که می توانید از طریق واحد فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب با کیفیت مرغوب سفارش دهید.

    سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()