زغال سکه ای از رایج ترین زغال های موجود در بازار به شمار می رود چون به سبک متفاوت تولید و عرضه می شوند. همانطور که می دانید از گذشته تا به امروز، افراد زیادی خواستار خرید زغال هستند چون شرایط مناسبی برای تهیۀ چوب خشک فراهم نمی باشد. در همین راستا همچنان شاهد فعالیت مراکز تولید زغال به صورت طبیعی و یا مصنوعی می باشیم. سبک تولید  زغال سکه ای  به روش سنتی و صنعتی صورت می پذیرد که می توانید از طریق سالار سوز جنوب با قیمت مناسب خریداری نمائید.

خرید زغال لیمو سکه ای و مهمترین ویژگی آن

مصارف اصلی زغال سکه ای، استعمال دخانیات همچون روشن نمودن قلیان است چون در ابعاد کوچک تولید می شوند. در نتیجه متناسب با نیازی که دارید، می توانید اقدام به خرید زغال سکه ای نمائید. مهمترین ویژگی که زغال سکه ای استاندارد بایستی داشته باشد، داشتن کیفیت و انسجام بالا است. در واقع هر چه استحکام زغال بیشتر باشد، بدون شک دوام و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

بدین ترتیب هنگام خرید زغال سکه ای بایستی به یک تکه بودن و عدم ترک داشتن قطعات زغال توجه داشته باشید. از دیگر ویژگی های مهم زغال سکه ای، می توان به عدم تولید گازهای سمی و دود اشاره نمود. امروزه به سهولت می توانید بهترین زغال فشرده سکه ای را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید. اگر خواستار خرید زغال سکه ای هستید، متناسب با حجم مصرفی که دارید، به صورت بسته بندی کارتنی می توانید زغال مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

قیمت  خرید زغال لیمو قلم و زغال سکه ای بر مبنای کیفیت چوب تعیین می گردد. با توجه به اینکه مراکز متعددی در زمینۀ تولید زغال فعالیت می کنند، شاهد عرضۀ زغال سکه ای با کیفیت متفاوت هستیم. بنابراین از طریق سالار سوز جنوب، به سهولت می توانید در حجم مورد نیاز اقدام به خرید زغال سکه ای نمائید.

  سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 329
نمایش همه
علاقه مندی ها ()