کفش کار از جمله تجهیزات ایمنی است که به منظور محافظت شخصی و حفاظت از پا در محل کار مورد استفاده قرار گرفته می شود. مدل های متنوعی از کفش کار را می توانید در مراکز فروش تجهیزات ایمنی ملاحظه نمائید. در ادامۀ مقاله تلاش می کنیم که شما را با انواع کفش کار آشنا سازیم تا در صورت لزوم بتوانید مناسب ترین کفش کار را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید. همانطور که از عنوان این کفش مشخص است، خرید کفش کار به منظور حفظ سلامتی پا می باشد. فروشگاه رادین ایمن از جمله مراکز معتبر و مطمئن در حوزۀ فروش تجهیزات ایمنی به شمار می رود که توانسته اند متناسب با نیاز مشتریان، انواع کفش کار، دستکش کار و غیره را با برندهای معتبر در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

خرید کفش کار در برابر حرارت

فاکتورهای مهم و اساسی که بایستی هنگام خرید کفش کار در نظر گرفته شود، حفظ و نگهداری از پا در برابر خطرات احتمالی است. چرا که در مشاغل مختلف، نوع صدمات و خطراتی که ممکن است فرد را تهدید کند، متفاوت می باشد. بنابراین هنگام خرید کفش ایمنی، مدل های متنوعی از کفش کار در سطح بازار عرضه می شوند. بدین ترتیب متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، می توانید مناسب ترین کفش کار را انتخاب و خریداری نمائید.

با این تفاسیر قیمت کفش کار بر مبنای عوامل مختلف تعیین می گردد که می توان به جنس و نوع آن اشاره نمود. هنگام تأمین تجهیزات ایمنی و تهیۀ کفش کار، بایستی تمام جوانب کار در نظر گرفته شود. در نهایت متناسب با مشاغل مختلف، شرایط برای خرید کفش کار عایق برق، کفش کار عایق حرارتی، کفش کار با سرپنجه فولادی و غیره برای عموم افراد فراهم می باشد. جهت مشاهده و  خرید کفش نگهبان می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()