کفش نگهبان از جمله پرفروش ترین نمونه برندهای کفش کار به شمار می رود که خیلی از افراد منجمله کارفرمایان برای پرسنل خود، اقدام به خرید کفش نگهبان می نمایند. شرکت نگهبان فعالیت حرفه ای خود را در سال 1383 آغاز نمود و توانست با گذشت زمان، بر تنوع محصولات خود افزوده و موفق به تولید انواع کفش نگهبان منطبق بر استانداردهای ملی و بین المللی گردند. هم اکنون فروش کفش نگهبان در دسته بندی متفاوت همچون کفش ایمنی نگهبان پوتین و چکمه در طرح های متنوع نموده است. فروشگاه رادین ایمن توانسته با برآورده نمودن نیاز مشتریان، انواع کفش نگهبان تولید و روانۀ بازار نمایند.

خرید کفش نگهبان مقاوم و ضد آب

مدل های متنوع کفش نگهبان بر مبنای ارگونومیک پا طراحی شده اند و دارای قابلیت ضد آب هستند. بدین ترتیب شما با در نظر گرفتن نوع فعالیتی که دارید، می توانید مناسب ترین کفش کار نگهبان را انتخاب نمائید. عمدتاً جنس زیره کفش نگهبان دارای لایۀ پی یو و جنس رویه از چرم طبیعی می باشد. بدین ترتیب پس از بررسی نوع صدمات احتمالی که ممکن است پاهای شما را در معرض آسیب جدی قرار دهد، سپس با آسودگی خاطر می توانید نسبت به انتخاب مدل و جنس کفش نگهبان تصمیم بگیرید.

اگر مشتاق خرید کفش نگهبان هستید، بایستی تمام جوانب کار را در نظر گرفته و در نهایت بهترین کفش نگهبان را انتخاب نمائید که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی و خطرات احتمالی داشته باشد. قیمت کفش نگهبان بر مبنای جنس و طرح آن تعیین می گردد. بنابراین هنگام انتخاب کفش کار نگهبان، متناسب با نوع کاری که افراد انجام می دهند، بایستی کفش نگهبان ساق کوتاه و یا ساق بلند را انتخاب نمایند که کارایی لازم را داشته باشد. جهت سفارش آنلاین خرید دستکش کار و کفش نگهبان ارزان و با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()