پاوربانک از جمله لوازم جانبی موبایل به شمار می رود که به منظور شارژ نمودن آن مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع همانطور که از عنوانش مشخص است، دستگاهی برای ذخیرۀ برق می باشد که در مواقع ضروری بتوان از آن استفاده نمود. مراکزی که قصد فروش لوازم جانبی موبایل را دارند، می توانند جهت خرید عمده پاوربانک به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایند. چندین سال از فعالیت فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 به عنوان نمایندگی لوازم جانبی موبایل بیسوس می گذرد که امکان خرید عمده پاوربانک با برندی بیسوس یا باسئوس را به صورت اورجینال فراهم نموده اند.

مزایای خرید عمده پاوربانک

از پاوربانک علاوه بر شارژ نمودن تلفن همراه، برای ایجاد روشنایی به واسطۀ لامپ با رابط USB نیز بهره گرفته می شود. به طور کلی، پاوربانک منبع خوبی برای تأمین برق حین مسافرت می باشد و بدین ترتیب عموم افراد که علاقه مند به تجهیزات الکترونیکی هستند، از خرید پاوربانک استقبال می کنند. خرید عمده پاوربانک برای افرادی که در صدد برای فروش تجهیزات جانبی موبایل هستند، به کار می آید که می توانند با قیمت ارزان تر خرید خود را انجام دهند.

قیمت خرید عمده پاوربانک نسبت به خرید تکی هر یک از لوازم جانبی موبایل، ارزان تر صورت می پذیرد. با این تفاسیر، بدون دغدغه می توانید از مراکز بزرگ عرضۀ تجهیزات گوشی های هوشمند، از میان لوازم جانبی موجود، اقدام به خرید عمده پاوربانک با برندهای اورجینال نمائید.

در حال حاضر از طریق برخی از مراکز، با اطمینان خاطر از اصالت لوازم جانبی موبایل، می توانید نسبت به خرید عمده هندزفری بیسیم و پاوربانک باسئوس اقدام نمائید. مهمترین فاکتوری که هنگام خرید عمدۀ لوازم جانبی موبایل انجام می دهید، ارائه خدمات گارانتی و تضمین اصالت محصولات حائز اهمیت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت خرید عمده پاوربانک برند بیسوس می توانید به وب سایت فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 مراجعه نمائید.

 فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

تلفن های فروشگاه:             

02166762740     09125005285                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()