زغال سکه ای یکی دیگر از انواع زغالی است که توسط تولیدکنندگان داخلی و خارجی تولید و به بازار عرضه می گردد. این نوع زغال از نظر شکل ظاهری دارای یک سری ویژگی هایی است که باعث تمایز آن با سایر زغال های قدیمی شده است. در واقع تولید کنندگانی که به صورت صنعتی اقدام به تولید زغال می نمایند، با استفاده از دستگاه های مخصوص قادر به تولید زغال سکه ای با قطرهای متفاوت هستند. بدین ترتیب شاهد فروش  زغال سکه ای در لیست زغال های صنعتی هستیم. سالار سوز جنوب به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به عرضۀ زغال سکه ای با قیمت مناسب گردند.

ویژگی های زغال سکه ای با کیفیت

امروزه نسبت به گذشته بیشتر شاهد عرضۀ زغال در سطح بازار هستیم، ضمن آنکه تولید کنندگان تلاش نموده اند که به نوعی بتوانند این محصول را در اشکال متفاوت تولید نمایند که کاربردی تر باشد. به عنوان مثال علت استقبال از خرید زغال سکه ای فاکتورهایی همچون تولید خاکستر کمتر، سرعت بالای شعله ور شدن، تولید حرارت یکنواخت و سهولت در به کارگیری آنها می باشد.

بدین ترتیب متناسب با میزان مصرفی که دارید، به بهترین شکل ممکن می توانید متناسب با حجم مصرفی، اقدام به خرید زغال سکه ای نمائید. از ویژگی های مهمی که یک یک زغال سکه ای با کیفیت بایستی داشته باشد، می توان به عدم تولید گاز سمی، فاقد دود و بوی نامطبوع اشاره نمود. هم اکنون متناسب با میزان مصرفی که دارید، به سهولت می توانید بهترین زغال سکه ای را با قیمت ارزان تر از بازار خریداری نمائید. جهت اطلاع از قیمت خرید زغال لیمو سکه ای در سطح بازار می توانید با دفتر فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید و در نهایت سفارش خود را ثبت نمائید.

  سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 318
نمایش همه
علاقه مندی ها ()